חדשות הארץמבזקים

ארגון חוננו טוען: גורמים בשב"כ איימו על ראש ישיבה שיסגרו לו אותה

בארגון חוננו המעניק סיוע משפטי למתיישבים ביהודה ושומרון טוענים היום (שלישי) כי ראש ישיבת עוד יוסף חי, הרב יוסף אליצור, זומן לתחנת המשטרה ושם אוים לכאורה בידי אנשי שב"כ שאמרו לו כי עליו למנוע מתלמידיו להשתתף במחאות, ואם לא יעשה כך יפעלו בשב"כ לסגירת הישיבה. בישיבת עוד יוסף חי אומרים: "לעם ישראל מגיע שב"כ שיעצור את הטבח הבא, השב"כ כיום עוסק בעלילות דם, הטבח הבא בפתח ואין מי שיגן על אזרחי ישראל. מדינת ישראל חייבת להקים כוחות ביטחון שישמרו על המדינה ועל ביטחונה".

לטענת חוננו כבר בשנת 2014 תפסה פלוגת מג"ב את מתחם ישיבת עוד יוסף חי ביצהר למשך כשנה תוך פגיעה וזלזול בספרי הקודש במקום והצבת מתקני כושר בבית המדרש של הישיבה – כך לטענת חוננו. התפיסה הסתיימה בפיצוי של מאות אלפי שקלים לישיבה.

שמואל (זנגי) מידד, מנכ"ל ארגון חוננו מסר: "אוי לה לאותה בושה. אם חשבנו שהקטסטרופה המודיעינית שחווינו בשמחת תורה תעורר את השב״כ לכלכל את צעדיו הרי שהתבדינו. הקונספציה הכושלת ממשיכה בשיא כוחה ובמובנים רבים מתעצמת. רכזי שב״כ מעזים ברוב חוצפתם להלך אימים על ראש ישיבה בישראל ולא בוחלים אף באיומים לסגור את הישיבה שבראשותו. הנהגת המדינה חייבת לגלות מנהיגות ולעצור את העוולות הנוראיות האלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עורכי הדין עדי קידר ונתי רום המייצגים את הרב אליצור מטעם ׳חוננו׳ מסרו: "העובדה שראש ישיבה בישראל מוצא את עצמו מושפל בחדרי החקירות כשברור שאין ולו בדל של טענה פלילית כנגדו רק כדי לספוג צעקות איומים מרכזי שב״כ גברתנים צריכה להדיר שינה מעיני כולנו".

.jpg
.jpg

Back to top button