מבזקיםפוליטי / מדיני

בדיון בשדולה למען ארץ ישראל: "לעזה יש פתרון אחד והוא התיישבות"

גרעין ההתיישבות יש"י המתוכנן לעלות לצפון חבל עזה, השתתף בדיון בשדולה למען ארץ ישראל בכנסת אשר עסק ביום שאחרי המלחמה ברצועת עזה, וחבריו קראו לחברי הכנסת לפעול להקמת התיישבות יהודית בחבל עזה. איציק פיטוסי, אביו של הלוחם ישי הי"ד שנפל בקרב, קרא לחברי הכנסת: "אני חושב שכרגע מה שנדרש ומה שחשוב, אתם שנמצאים כרגע למעלה, רק ההתיישבות תיתן את הביטחון לכל ארץ ישראל".

פיטוסי ציין כי ברשימת המשפחות שהביעו את רצונן לעבור להתיישבות בחבל עזה, יש לא רק דתיים אלא מכל גווני הציבור הישראלי, "שמבינים היום, אנחנו לא רוצים לחזור לשישה באוקטובר. רק התיישבות שתהיה ברצועת עזה תביא ביטחון". כיום יש כבר 6 גרעיני התיישבות של תנועת נחלה המונים בתוכם מאות משפחות המוכנות להתיישב בחבל עזה בכל רגע כאשר הדבר יתאפשר.

הדר פנטאון חברת הנהלת גרעין ההתיישבות 'יש"י' ותושבת אשקלון הדגישה בפני משתתפי השדולה: "לנו כמו לאנשי הדרום ברור שבחבל עזה יש פתרון והוא התיישבות בכל החבל, ברור לנו שרק התיישבות יהודית בחבל עזה תביא ביטחון. יש כבר מאות משפחות שמוכנות ממש עכשיו לעלות ולהתיישב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גרעין ההתיישבות ישי - הכנסת

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

תגובה אחת

  1. כן. חשוב ונכון ליישב את תושבי עזה בנגב. מעשה ראוי. אבל צריך להפעיל אותו עכשיו, כי בעוד כמה שבועות לא יהיה את מי ליישב. עושים שם דילול אוכלוסייה. משפחות שלמות נמחקות. מהר, מהרו, מהר. תצילו אותם לנגב. מהר.

Back to top button