חדשות הארץמבזקים

התנועה לאיכות השלטון: לפתוח חקירה פלילית לאפי נווה והשופט בדימוס איתן אורנשטיין

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (חמישי) ליועצת המשפטית לממשלה, בבקשה שתורה על פתיחה בחקירה פלילית נגד יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה, ונגד השופט בדימוס איתן אורנשטיין זאת בעקבות פרסומים של הקלטות של שיחות החושפות מערכת יחסים אסורה ומושחתת לכאורה בין עו"ד אפי נווה לבין השופט בדימוס איתן אורנשטיין – כך לטענת התנועה לאיכות השלטון.

בפנייתה מדגישה התנועה לאיכות השלטון כי מההקלטות עולה שהצמד מהבכירים והמוערכים בשדה המשפט הישראלי, רקמו קשר פסול בו נוה סייע למינויו של אורנשטיין לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, בתמורה להטבות והקלות בתיקים בהם טיפל נווה.

לדברי התנועה לאיכות השלטון "פרסום ההקלטות וההתכתבות בין השניים, מצייר תמונה חמורה, לפיה השניים פעלו לכאורה מתוך שיקולים זרים בהליך המינוי של השופט לשעבר אורנשטיין לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, באופן שיכול לעלות כדי ביצוען של עבירות חמורות מתחום טוהר המידות". בהמשך לכך, התנועה לאיכות השלטון סבורה כי על רשויות אכיפת החוק לרדת לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים בפרשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו״ר התנועה לאיכות השלטון: "ההקלטות שהתפרסמו בתקשורת מצביעות על ריקבון עמוק, והתנהגות עבריינית. מדובר במעשים מזעזעים של קנוניה, מרמה והפרת אמונים הפוגעים אנושות באמון הציבור במערכת המשפט. אנו מצפים ממערכת אכיפת החוק לרדת לשורש העניין, לחקור ולהעמיד לדין את המעורבים בפרשה, ולהשיב את האמון במערכת המשפט והצדק בישראל"

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
התנועה לאיכות השלטון
התנועה לאיכות השלטון

Back to top button