צרכנות

המתנה המושלמת, דווקא היום – מצלמות דיגיטליות ומצלמות פילם

קרדיט לתמונה FREEPIK

כולנו מחפשים מדי פעם אחר מתנה מקורית, מהנה וגם מועילה לקנות לאדם הקרוב אלינו. דווקא היום בעידן הסמארטפון והמדיה הדיגיטלית, ניתן להמליץ בחום על חזרה לעידן המצלמות (זוכרים? לפני שהייתה לכל אחד מאתנו מצלמה בפלאפון). מצלמות דיגיטליות ואף מצלמות פילם, יכולות להוות כיום מתנה מקורית, מהנה, מתחשבת ושימושית.

מהם היתרונות שבשימוש במצלמות "של ממש", בניגוד למצלמות הסמארטפונים אליהן כולנו התרגלנו זה מכבר? באילו מצבים נרצה לקנות כמתנה מצלמה דיגיטלית, ומתי כדאי לשקול לקנות מצלמת פילם?

היתרונות של שימוש במצלמה דיגיטלית חדשה

רובנו כבר הספקנו לשכוח את המצלמות ה"רגילות" מפאת היעילות חסרת התקדים של הטלפונים החכמים אשר כוללים בתוכם גם מצלמה. אך בפועל, מצלמות דיגיטליות עדיין נמצאות בשימוש רחב ביותר ומספקות כמה וכמה יתרונות משמעותיים שלא ניתן למצוא במצלמה של הסמארטפון –

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יתרון משמעותי ראשון הוא האיכות. אמנם בסמארטפונים החדשים המצלמות כבר איכותיות ומתקדמות יחסית, אך מי שמעוניין באמת במצלמה איכותית של ממש (וכמובן כאשר מתעניינים במצלמה מקצועית), זקוק למצלמה דיגיטלית חדשה, לא למצלמה של הפלאפון. מצלמות דיגיטליות חדשות כיום מספקות ביצועים שלא ניתן למצוא באף מצלמת סמארטפון, ומאפשרות לכל אחד המחזיק בהן להפוך לצלם מקצועי של ממש כמעט בין רגע.

מצלמות דיגיטליות ייעודיות מאפשרות לצלם גם בתנאי אקסטרים, בצילום של 360 מעלות ועוד שלל פיצ'רים מיוחדים.

החזרה לשימוש במצלמה דיגיטלית במקום להסתמך רק על המצלמה שבפלאפון תאפשר לנו להתמקצע ולהשתפר ביכולות הצילום שלנו וליצור דברים שלא נוכל ליצור בשום צורה אחרת ולתעד בצורה מקצועית של ממש את הרגעים היפים והמרגשים של החיים. בין אם עושים זאת באופן מקצועי ובתור תעסוקה ובין אם כתחביב בלבד – זו מתנה נפלאה להעניק דווקא היום, לכל אחת ואחד.

מצלמה דיגיטלית או מצלמת פילם?

חלקכם אולי תופתעו לשמוע אך מצלמות הפילם הישנות והטובות עדיין לא עברו מהעולם ואפילו לא נס ליחן – ניתן לקנות היום מצלמות פילם חדשות, ברמת איכות של המאה העשרים ואחת אך בעלות בדיוק אותה צורת פעולה כמו המצלמות היחידות שהיו קיימות פעם, כפי שיכולים לזכור המבוגרים יותר שבינינו…

מצלמת פילם מהווה גם כן מתנה נפלאה, מקורית ומהנה. הצעירים של היום אפילו לא יודעים כיצד להשתמש במצלמת פילם, וזו יכולה להיות חוויה מהנה ונחמדה ללמד אותם.

בכל מקרה, מצלמת פילם מאפשרת לנו לחזור לצילום של פעם, בו היינו צריכים לחשוב פעמיים לפני כל תמונה שהיינו מצלמים, בגלל הכמות המוגבלת של תמונות הקיימת בסרט הצילום. זו דרך שונה לגמרי לצלם בהשוואה למה שאנחנו מכירים כיום, ולכן זו עשויה להיות חזרה נוסטלגית מהנה לימים של פעם (לא כל כך מזמן…), או חוויה "וינטג'ית" מדליקה עבור הצעירים יותר אשר מעולם לא צילמו במצלמת פילם.

גם כן אפשרות שבהחלט שווה בדיקה…

Back to top button