צרכנות

7 יעדי תיירות מושלמים באירופה בתקופת האביב

תקופת האביב היא הזמן המושלם כדי לבקר באירופה. פריחת הפרחים היפהפייה, מזג האוויר הנעים ורוחות האביב מזמינים לחופשה ביבשת הישנה. בחרנו 8 יעדים מושלמים לביקור באירופה בתקופה זו:

קרדיט תמונה PIXABAY

פריז, צרפת

פריז היא בירת האופנה והקולינריה של אירופה ויעד תיירותי פופולרי במיוחד בעונת האביב. האביב בפריז מציע נופים ציוריים של עצי פריחה וורודים ולבנים לאורך שדרות רחבות ובפארקים הנרחבים כמו טיילרי ולוקסמבורג. אטרקציות פופולריות כוללות טיפוס על מגדל אייפל, ביקור במוזיאון הלובר המפורסם שבו מוצגות יצירות אמנות ידועות כמו מונה ליזה וונוס מילו, וכן טיולים ברבעים היפים של פריז כמו הרובע הלטיני, מונמרט וסן ז'רמן דה פרה.

אפשר גם לבלות שעות בבתי קפה פריזאים טיפוסיים, להנות מארוחה גורמה במסעדה מפנקת או פשוט ללכת לאורך הסיין ולצפות באמנים רחוב. פריז היא גם גן עדן לחובבי קניות ואופנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רומא, איטליה

רומא היא מקור השראה אין סופי למי שאוהב היסטוריה, אמנות ואוכל איטלקי טעים. האביב הוא הזמן הטוב ביותר לבקר בעיר הנצחית, כאשר שדות הפרחים מלבלבים ומזג האוויר נעים לסיורים וטיולים. רומא מציעה שפע אתרי מורשת עולמית כמו הקולוסיאום המרשים והפורום הרומי עם שרידי מקדשים עתיקים.

הכיכרות היפות כמו נאוונה, ספרד וטרווי מזמינות למנוחה בבית קפה איטלקי אותנטי וצפייה באיטלקים הססגוניים. אפשר גם לבלות שעות במוזיאונים מרתקים כמו הוותיקן והקאפיטוליני וליהנות ממטעמי מטבח איטלקי במסעדות ובדוכני פיצה וגלידה ברחבי העיר. החנויות בויה קונדוטי ובכיכר די ספאניה מציעות שפע קניות אופנתיות.

לונדון, אנגליה

לונדון היא עיר תוססת עם גנים ופארקים פורחים יפיפיים באביב. ההמלצה היא להתחיל את הטיול בלונדון עם ביקור בארמון בקינגהאם, משכנה הרשמי של המלכה אליזבת. אפשר לצפות במצעד מרשים של המשמר וכן לבקר בחלקים פתוחים לקהל מהארמון עצמו. סיור בגלריית טייט לאמנות מודרנית מרתק ומציג יצירות של גדולי האמנים כמו פיקאסו וואן גוך.

כדאי גם לנסוע בעיגול בלונדון איי – גלגל ענק המציע תצפיות מדהימות על העיר. אפשר גם לבלות שעות של קניות באוקספורד סטריט, ליהנות ממופעי תיאטרון בווסט אנד ומחיי לילה ססגוניים במועדונים ובפאבים.

עמק הלואר, צרפת

עמק הלואר ממוקם בלב צרפת ונחשב לגן עדן ציורי ירוק ופורח. בעונת האביב העמק מלבלב בצבעים עזים של שדות פרחים, כרמי יין, פירות וירקות. אפשר לנסוע לאורך נהר הלואר ולצפות בטירות וכפרים היסטוריים מרהיבים על גדותיו. מומלץ לבקר בעיירות שאטו ואמבואז וליהנות מטעימות יין ביקבים המפורסמים שבאזור.

כדאי גם לבקר בעיר טור נעים המדרגות ובעיירות סן-אמיליון ושנון-סור-לואר על ארכיטקטורת הטירות והרחובות הציוריים שלהן. אפשר לסיים את הטיול בארוחה גורמה משובחת עם נוף קסום של העמק.

פראג, צ'כיה

פראג היא עיר מרתקת ורבת תרבויות, אידאלית לביקור באביב כשכל העצים פורחים והטמפרטורות נעימות. האטרקציות הפופולריות כוללות טיול בעיר העתיקה עם כיכר השעון היפהפייה, גשר קרל המפורסם והרובע היהודי ההיסטורי. אפשר לטפס על מצודת פראג עם הקתדרלות הגותיות המרשימות שלה ולהשקיף על העיר כולה. מומלץ מאוד המוזיאון הלאומי עם אוסף האמנות הגדול ביותר במדינה וגלריית פסליו של קאפק, בן העיר הנודע. אחרי סיור מותש אפשר למלא כוחות במאכלים צ'כיים מסורתיים כמו גולש וקנדלאבי באחד הפאבים הנעימים בעיר.

איי יוון

יוון היא יעד פופולרי במיוחד בעונת האביב כשמזג האוויר עדיין נוח והאיים הרבים שלה פורחים בצבעוניות. האי סנטוריני מציע נופים הרריים מרהיבים, כפרים ציוריים לבנים וחופים עם מים כחולים צלולים. מיקונוס ופארוס ידועים בחיי הלילה הסוערים שלהם וביכולת למצוא בהם חוף שקט ופרטי.

כרתים היא אי גדול ומגוון עם חופים רבים, אתרים ארכאולוגים כמו קנוסוס והר אידה שבו על פי האגדה נולד זאוס. בכל האיים אפשר כמובן ליהנות ממטעמי הים הטריים והאותנטיים וכן מיין יווני מקומי משובח לצד נופים קסומים.

קרדיט תמונה PIXABAY

קרואטיה

קרואטיה מציעה חופשה מושלמת באביב עם נופים מרהיבים של הרים מוריקים היורדים אל הים האדריאטי הכחול צלול. הבירה זגרב היא עיר תוססת עם ארכיטקטורה מרשימה, מוזיאונים מעניינים, מסעדות מעולות וחנויות אופנה רבות. דוברובניק הססגונית נחשבת לפנינה של קרואטיה ושוכנת בחומות עתיקות בין הים להרים.

מומלץ מאוד להפליג לאיי קורצ'ולה והוואר היפים עם הכפרים הציוריים שלהם. אפשר גם לבקר בפארקים לאומיים יפי נוף כמו פליטביצה וקרקה ולהתרשם מהמפלים והאגמים שבהם. מלבד נופים מרהיבים, קרואטיה מציעה גם היסטוריה עשירה עם מבצרים, כנסיות ומנזרים מימי הביניים לכל אורך חופיה ובעמק היפהפה.

אלו הם 7 יעדים שאנחנו ממליצים לבקר באביב. כל אחד מהם מציע חוויה שונה ומיוחדת – נופים מדהימים, תרבות, היסטוריה ואוכל מעולה. תהנו מהטבע היפה ומהאווירה הנפלאה באירופה!

חשוב לדעת לפני שמזמינים מלון:

  • בדקו את מיקום המלון וודאו שהוא נוח לתיירות וקרוב לאטרקציות שאתם רוצים לבקר.
  • קראו ביקורות של אורחים קודמים כדי לקבל רעיון על איכות המלון, החדרים, השירות וכו'.
  • השוו מחירים באתרים שונים כמו בוקינג, אקספדיה ועוד. לפעמים יש הבדלים גדולים במחיר על אותו המלון.
  • חפשו במדריכי תיירות מובילים ברשת שסוקרים על מלונות מומלצים ברחבי העולם וחפשו המלצות וביקורות.
  • ודאו מה כלול במחיר החדר – האם ארוחת בוקר, חנייה, אינטרנט אלחוטי וכדומה כלולים או שצריך לשלם על כל תוספת בנפרד.
  • בדקו את מדיניות הביטול של המלון במקרה שתצטרכו לבטל את ההזמנה.
  • אם אתם מגיעים עם ילדים או תינוקות, בדקו האם המלון מספק עריסות או מיטות נוספות ללא תשלום.
  • ודאו שיש מקום חניה אם אתם מגיעים עם רכב פרטי.
  • שימו לב לתאריכים מיוחדים שעלולים להשפיע על מחיר המלון או זמינות החדרים.

אלו הם רק חלק מהדברים שכדאי לבדוק ולהשוות לפני שמזמינים את המלון כדי להבטיח חופשה מוצלחת!

Back to top button