מבזקיםצבא וביטחון

גלנט: ״הפעולה בשיפא הפתיעה את המחבלים"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (חמישי) בגדוד האיסוף הקרבי ״נשר״ של אוגדת עזה, סייר בחמ״ל התצפיות במחנה יפתח ושוחח עם תצפיתניות, לוחמות ולוחמי איסוף, יחד עם ראש מטה אוגדת עזה, תת אלוף עמית ימין.

שר הביטחון יואב גלנט אמר ללוחמות: "אחרי המלחמה הזאת נשים וגברים יקבלו מציאות שונה לגמרי ושווה בכל מערכי צה״ל, בכל התפקידים, זאת פריצה דרך מבצעית-חברתית מאוד חשובה, ולצערנו המחיר הוא מחיר כבד ואנחנו את מה שאנחנו צריכים לעשות חייבים לעשות ואין כמו מה שאתן עושות בשביל להבין את זה. ראיתן את המחיר, חברות שלכן שנהרגו ונחטפו, עכשיו אתן רואות את היכולת והזכות להמשיך ולהילחם״.

עוד אמר גלנט, ״הכוחות פועלים עכשיו במרחב של ח'אן יונס ,פועלים גם במרחב של שיפא, תקפנו ברפיח עם הצלחות מאוד גדולות נגד מפקדי משנה בארגוני החמאס ויש הישגים מרשימים בפעולה בשיפא, פעולה מפתיעה, אף אחד לא ציפה שנעשה את מה שעשינו. הייתה הסתערות אל מקום שלפני חצי שנה לקח לנו חודש להגיע, עכשיו עשינו את זה בפעולת בזק של כוחות קומנדו עם כוחות חי"ר, ולאחר מכן כוחות כבדים, תוך שעות, תוך דקות, הם התייצבו בנקודה, לכדו את המחבלים, עכשיו מתעסקים בלראות את עתידם – או שייכנעו או שימותו בעמדות שלהם. נחסל את כולם, אחד אחד, אין פשרות במלחמה הזאת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גלנט בשיחה עם לוחמות איסוף קרבי
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גלנט בשיחה עם לוחמות איסוף קרבי
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גלנט בשיחה עם לוחמות איסוף קרבי
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button