מבזקיםפוליטי / מדיני

פעילי אחים לנשק הפגינו מול ביתו של השר קיש

פעילי אחים לנשק הגיעו הערב (חמישי) להוד השרון והפגינו מול ביתו של שר החינוך, יואב קיש.

סא"ל במיל' אופיר כרוזים, ששירת עם השר קיש בחיל האוויר פנה אליו מחוץ לביתו: "יואב קיש, אח יקר, תגיד, הכל בסדר? בילינו ביחד, ימים כלילות, באותם חדרי תדריכים, ינקנו את אותם הערכים: קדושת האמת, תחקיר עצמי נוקב, לקיחת אחריות. עכשיו, יואב, עכשיו הזמן לתקן. קח נשימה עמוקה, תן דוגמא, ותגיד בצורה ברורה שני דברים: האחד – ראש ממשלת ישראל הוא הנושא העיקרי באחריות על המחדל. והשני, במילותיך – השירות שוויוני לכל. מה שהיה, לא יהיה".

נגה מדזיני, בת 22, לוחמת ומפקדת אמרה בהוד"ש: "אני לא הולכת לספר על כמה ימי מילואים עשיתי ועל כמה עוד אעשה, על מה זה דרש ממני, וכמה נלחמתי לתרום את חלקי הקטן במלחמה. זה המובן מאליו מבחינתי. למדנו על שיוויון בגן, בבית ספר, בצבא. כולם עושים את אותו מסע, אותו ניווט, עם אותו וסט, אותה קסדה, אותם מדים. ועכשיו? איפה אנחנו ואיפה שוויון? על זה גדלנו וחונכנו, אבל נראה ששר החינוך בכבודו ובעצמו שכח את זה. החברים שלי נחטפים ונפצעים ונהרגים וליבם נשרט, דור הניצחון הולך לשלם פה ובגדול. ועל מה מוותרים אחיי החרדים?" ובשביל זה אנחנו פה. הקרבנו יותר מידי כדי לסתום את הפה. ואנחנו יחג נדאג לשינוי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מירי בראון, אמהות בחזית: "יואב קיש נבחר בזכות הבטחתו להפסיק את האפליה בין דם לדם. מאז שהפך לח"כ שכח את כל מה שהבטיח ונותן ידו להמשך האפליה. מי שמשקר לא ראוי להיות שר בכלל ושר החינוך בפרט. מה שהיה לא יהיה".

פורום 'לוחמים.ות לשוויון בנטל' בראשות האלוף במיל׳ נעם תיבון, מאגד ארגוני מילואימניקים.ות, מלש"בים.ית, ביטחוניסטים.ות, ארגונים אזרחיים ובני.ות משפחות של משרתים בסדיר ובמילואים הקוראים לשירות מלא לכולם".

מאחים לנשק נמסר: "ישראל מתמודדת עם איום רב זירתי, ולצה"ל חסרים עכשיו כעשרת אלפים חיילים. ברור לכולם כי לנוכח צו השעה, הסדרים פוליטיים ישנים אינם יכולים עוד להתקיים. גמרנו עם הקומבינות והפלסטרים, לא נאפשר עוד את שיטת הישראבלוף, הגיע העת לחוזה חדש בין המדינה לאזרחיה בה כולם נכנסים תחת האלונקה, זמן להכרעות אמיצות".

הפגנת אחים לנשק מול ביתו של יואב קיש
צילום: אחים לנשק
הפגנת אחים לנשק מול ביתו של יואב קיש
צילום: אחים לנשק
הפגנת אחים לנשק מול ביתו של יואב קיש
צילום: אחים לנשק
צילום: אחים לנשק

3 תגובות

  1. איפה המשטרה? בית זונות נהיה במדינה הזאת כל אחד עושה מה שהוא רוצה ללא פחד

Back to top button