מבזקיםתנועה ותחבורה

ירושלים: נתפס בפעם הרביעית נוהג ללא רישיון נהיגה ובפסילה

במהלך פעילות שוטרי תחנת מוריה שבמחוז ירושלים הוזעקו השוטרים לאירוע סכסוך בין בני זוג בעיר. לאחר שהשלימו הטיפול במקרה, הבחינו כי אדם בן 23, תושב פתח תקווה עולה למושב הנהג והחל לנהוג ברכבו. בבדיקת מסוף מהירה שביצעו, התגלה כי מדובר בפסול נהיגה. לאחר נסיעה קצרה בעקבותיו, הוא נעצר והועבר לחקירה ביחידת התנועה המרכזית שבירושלים.

בדיקתו במשטרה העלתה כי זאת הפעם הרביעית שבה הוא נתפס נוהג על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו. יתרה מכך, הפר הנהג החלטת בית משפט השלום המורה על פסילת רישיונו למשך עשרה חודשים. כמו כן, נמצא כי רישיון הרכב שבו נהג פקע אף הוא. בסיום חקירתו ביחידת התנועה המרכזית בירושלים נכלא הנאשם ויחידת תביעות תעבורה ירושלים הגישה נגדו כתב אישום נוסף בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה מעולם, נהיגה בזמן פסילה ועוד.

סגן קצין אגף התנועה במחוז ירושלים, רפ"ק אבי חזן אמר: מדובר בנהג המזלזל בחוק ובהחלטות בית המשפט בעניינו ומבצע את העבירות ביודעין, לאחר שנתפס והואשם בעבר. מקומו של נהג שכזה המסכן את שלומם של משתמשי הדרך שוב ושוב, הוא במעצר. נמשיך לפעול ולאתר נהגים שכאלו, המסכנים את ציבור משתמשי הדרך מבלי שהוציאו רישיון נהיגה מימיהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
משטרת תנועה - אכיפה משטרתית
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button