בריאותמבזקים

מרגש: במהלך סעודת פורים מתנדבי איחוד הצלה נפגשו עם האיש שהצילו

חובשי איחוד הצלה הוזעקו לפני מספר ימים לטפל באדם שלא חש בטוב בביתו בבית שמש. בהגיעם דווחו כי יש צורך בניידת טיפול נמרץ לאחר שבמהלך הטיפול התמוטט האיש והחובשים החלו בביצוע החייאה שכללה עיסויים ומתן שוק חשמלי והצליחו להשיב את המטופל להכרה מלאה.

במסגרת פרויקט "מציל ניצול" של מטה מתנדבים ותפעול בארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה הניצול יהודה הזמין את החובשים לסעודת פורים והודיה על שחזר לחיים. במהלך המפגש המרגש יהודה העניק למצילי חייו תעודות הוקרה. המטופל יהודה אמר להם: "תודה רבה על כל המסירות של כונני איחוד הצלה להצלת חיים במסירות ובמקצועיות בזכותכם אני חי". בנו של המטופל אברהם ויינברג שמתנדב באיחוד הצלה הודה אף הוא למתנדבים שהצילו את אביו.

מרדכי נפתלס חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון סיפר: "דיווחתי לאחור שהמטופל עובר ארוע לבבי וביקשתי סיוע של צוות טיפול נמרץ. לאחר מספר דקות המטופל התמוטט והחלנו בביצוע עיסויים והנשמות ומתן שוק חשמלי, תוך סיוע של כוננים נוספים, עד שלאחר מספר דקות באורח נס הוא שב להכרה מלאה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מרדכי גולדמן, יעקב יונגרייס ושלום מרמורשטיין חובשים בצוות נחשון סיפרו לו במפגש: "בזכות הזריזות והידע המקצועי שרכשנו באיחוד הצלה יכולנו לסייע לך, אנו מתרגשים לראות אותך שוב על הרגליים חי ומחלים".

מתנדבים - מטופל - הצלה - פורים -
צילום: איחוד הצלה

Back to top button