מבזקיםפוליטי / מדיני

נמנעה החלטת גינוי חריפה נגד ישראל בכנס הפרלמנטים הבינלאומי

בז'נבה נערך היום (שני) הכנס של השנתי של מדינות ה IPU, איגוד הפרלמנטים הבינלאומי בהשתתפות נציגים מעשרות מדינות. בראש המשלחת הישראלית לכנס עומד שגריר ישראל באו"ם לשעבר, חבר הכנסת דני דנון מהליכוד.

קואליציית מדינות אנטי ישראליות באיגוד הפרלמנטים הבינלאומי עמלה בשבועות האחרונים על הצעת גינוי חריפה נגד ישראל בנוגע למלחמה נגד חמאס בעזה. הצעת הגינוי שהגישה דרום אפריקה בתמיכת המדינות הערביות כללה דרישה להפסקה מיידית של המלחמה, האשמת ישראל ברצח עם וגינויים חריפים לישראל על פגיעה בחפים מפשע ומניעת אספקה מכוונת לתושבי הרצועה על מנת ליצור משבר הומניטרי ברצועה.

הצעה אנטי ישראלית נוספת הגישה אינדונזיה ובזכות עבודה מאומצת של המשלחת הישראלית לכנס נבלם הנסיון להעביר את ההצעות האנטי ישראליות שנפלו בהצבעה. ראש המשלחת הישראלית ל-IPU, ח"כ דני דנון אמר: "בתחבולות תעשה לך מלחמה – היום בלמנו עוד ניסיון לפגוע במדינת ישראל. ההצעה הצבועה והשקרית שהגישה דרום אפריקה בתמיכת מדינות ערב נבלמה. אני מודה לידידנו במדינות השונות ששיתפו פעולה עם המשלחת הישראלית כדי למנוע נזק אדיר לישראל. גם היום, פורים תשפ"ד היהודים נצחו את מתנגדיהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דני דנון - הכנסת
צילום: דוברות הכנסת

Back to top button