בידורמבזקים

הקאמבק? המגיש הוותיק ביקש לחזור לערוץ 13 אבל נתקל בקשיים

המגיש הוותיק שרון גל צפוי לשוב לרשת (ערוץ 13) לאחר כשנה בלבד של עבודה בערוץ 14. גל החל את דרכו הטלוויזיונית בערוץ רשת, שם עבד במשך 14 שנים עד 2023.

בתחילה, גל שימש ככתב בחדשות ערוץ 10, ובהמשך עבר להגיש את התוכניות "לילה כלכלי" ו"שרון ורני בע"מ". משנת 2020 ועד לעזיבתו ב-2023, הוא הגיש בערוץ את התוכנית "חמש עם שרון גל".

לאחר עזיבתו לערוץ 14, הוא המשיך להנחות והמהדורה המרכזית בהגשתו זכתה לרייטינג גבוה. עם זאת, הרומן עם הערוץ החדש היה קצר, וגל שב כעת לביתו הישן – רשת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמיליאנו קלמזוק, המנכ"ל הנכנס של רשת, כתב לעובדים כי גל צפוי להגיש רצועת אקטואליה בשעות הפריים-טיים, להשתלב במהדורה המרכזית וברצועות אחרות של חדשות הערוץ. כמו כן, נבחנות אפשרויות נוספות כגון הגשת תוכנית זוגית.

קלמזוק הוסיף כי שובו של גל תואם את תפיסת הערוץ להציג מגוון דעות ולטפח דיאלוג ואחדות חברתית. מנכ"ל חברת חדשות 13, אור צלקובניק, ברך על שובו של המגיש הוותיק שצפוי להרחיב את קהל הצופים ואמר: "אני מברך על סגירת המעגל עם שובו של שרון, ובטוח כי ניסיונו הטלוויזיוני יתרום להגדלת מנעד הצופים של הערוץ ויביא עימו קהלים גדולים חדשים. לצד העיתונאים ואנשי חדשות 13 המעולים, נמשיך לייצר טלוויזיה ועיתונות טובה, חוצת קהלים ופלטפורמות".

עם זאת, לפי גורמים בכירים בערוץ 14, החוזה של גל עם הערוץ עדיין בתוקף למשך כ-8 חודשים נוספים, מה שעלול למנוע את המעבר המיידי וחזרה לרשת בטווח הקרוב.

שרון גל
שרון גל. צילום מסך ערוץ 14

2 תגובות

Back to top button