חדשות הארץמבזקים

"האח הגדול": חיילים בודדים יקבלו סיוע בהיקף של מאות אלפי ש"ח

רבים מהחיילים והמילואימניקים הלוחמים הם חיילים בודדים, ללא תמיכה משפחתית בישראל. בשל מצב המלחמה והמורכבות הכלכלית שמגיעה איתה ופוגעת באוכלוסייה זו באופן חמור אף יותר, מעניקה עמותת "אח גדול למען חיילים בודדים" סיוע ומענה כספי בהיקף של למעלה מ-220,000 ש"ח שנתרמו על ידי חברת ICL.

מצב המלחמה משפיע על כולנו, וביתר שאת על חיילים ומילואימניקים בודדים, עולים וחסרי עורף משפחתי פה בישראל. עד שהמענקים המובטחים יגיעו, מעניקה עמותת "אח גדול למען חיילים בודדים" מאות כרטיסי סיוע בהיקף של למעלה מ 220,000 ש"ח. הסכום גויס על ידי עובדי חברת ICL באמצעות תרומת ימי חופשה, והחברה, בראשות רביב צולר, עשתה מאצ'ינג והכפילה את הסכום הנתרם. בשיתוף פעולה עם ויזה כאל, שתרמה סכום משמעותי נוסף, נרכשו מאות כרטיסי הסיוע ונתרמו לחברי עמותת "אח גדול למען חיילים בודדים"- גוף הליווי והסיוע הגדול בישראל לחיילות וחיילים בודדים שמלווה מאות מהם, ולמרכז הבודדים של צה"ל.

חלוקת הכרטיסים החלה השבוע בבסיסים ברחבי הארץ ובאמצעות העמותה. סרגיי נאוסטרוייב, מילואימניק בודד משוחרר מודה לשותפים לפרויקט ומספר: "עם תום לימודיי האקדמים כהנדסאי תוכנה נקראתי לשרת במילואים כלוחם במשך חמישה חודשים. מרבית מהזמן לחמתי ברצועת עזה וכשהשתחררתי נדרשתי ישר לחיפוש עבודה. הובטחו מענקים ופיצויים אולם נדרש סיוע מיידי והכרטיסים הנטענים נותנים את המענה לצרכים הבסיסיים".

נסים אדר- יו"ר עמותת "אח גדול למען חיילים בודדים": "המילואימניקים וחיילי החובה הבודדים שנמצאים בחזית הלחימה חוזרים ונדרשים לעיתים להתמודד באזרחות עם חזית נוספת- כלכלית. אני מודה להנהלת ICL, לעובדי החברה ולוויזה כאל על התרומה המשמעותית שמעבירה מסר מעודד וחם – אתם לא לבד. בהיכרותי העמוקה עם משפחת ICL, אני מעריך את התרבות הארגונית המושתתת על מעורבות בקהילה, נתינה והירתמות וגאה על שיתוף הפעולה בינינו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סרגיי נאוסטרוייב - אח גדול למען חיילים בודדים
סרגיי נאוסטרוייב. צילום: אח גדול למען חיילים בודדים

Back to top button