רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מציגה לקראת חג הפסח את המגוון הגדול ביותר של חומרי ניקוי – כ-1,500 מוצרים במותג הפרטי של הרשת.
מחקר שביצעה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מראה ש-35% מסל הקניות בתקופת חג הפסח הינם מוצרי ניקיון. הישראלים מוציאים על מוצרי ניקיון בפסח כ-330 ש"ח בממוצע. עוד עולה מבדיקה שערכה הרשת כי מחירי חומרי הניקוי במותג הפרטי זולים בכ-30% לעומת הרשתות האחרות. כלומר, הצרכן חוסך על מוצרי ניקיון בסביבות כ-100 ש"ח. ברשת יש כ-25 קטגוריות של חומרי ניקוי במותג הפרטי.
במותג הפרטי של רמי לוי ניתן למצוא מוצרי ניקיון כגון: אקונומיקה מבושמת, נוזל לניקוי חלונות, ג'ל ומרכך כביסה, מטליות למיניהם, ספוג הפלא, סבונים, חומרי ניקוי ועוד. לאחרונה השיקה רשת אבקות כביסה בגדלים שונים וקפסולות כביסה, ג'ל אורנים ומגוון רחב של שקיות אשפה חזקות במיוחד.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סקר של קבוצת גיאוקרטוגרפיה שנערך בימים אלו בקרב מדגם מייצג של 522 איש/ה במגזר היהודי וערבי בנושא קניית חומרי ניקוי לבית, לקראת חג הפסח, קובע שהרשת הזולה ביותר בתחום חומרי הניקוי לבית הינה רשת רמי לוי שיווק השקמה בכ- 30%.
כמו כן, בסקר עלה שרשת רמי לוי שיווק השקמה הינה הרשת המועדפת על ידי הישראלים לקניות חומרי הניקיון לבית לקראת חג הפסח מבחינת איכות המוצרים, מגוון המוצרים והמחירים. כאמור, הרשת במקום ה-1 עם 24%.
רמי לוי אמר: " לקראת חג הפסח השנה הגדילה הרשת בכ-25% את מספר מוצרי הניקוי במותג הפרטי. ומציגה את המגוון הגדול ביותר של מוצרים במחיר הזול ביותר ברשתות בישראל".