מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נתניהו במסיבת העיתונאים: "חמאס יהיה הראשון לברך על בחירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (ראשון) במסיבת עיתונאים כי "בחירות רגע לפני ניצחון ישתקו את המדינה לשמונה חודשים. חמאס יהיה הראשון לברך על כך". עוד הוסיף נתניהו: "אישרנו תוכניות מבצעיות לרפיח, המידע שהשיגו לוחמינו במבצע בשיפא מסייע לנו לאתר את חטופינו. מי שאומר שאני לא עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו – טועה ומטעה. קשה לדמיין את ייסורי המשפחות שדואגים לגורל יקיריהן. יקיריהן הם יקירינו.

בהמשך אמר ראש הממשלה: "עמית סוסנה ואחרות נתנו עדויות מטלטלות והן מרתיחות את הדם. נפגשתי בחמישי והיום המשפחות. רעייתי שלחה מכתב לאמו של אמיר קטר. אני עדיין מצפה לתשובתה. אני עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו הביתה. בכל פעם שמגיע מידע מודיעיני מדויק אני מאשר פעולות חילוץ. אבל עיקר המאמץ זה לחץ צבאי ומו"מ נחוש ועיקש. חמאס דורש חזרה לא מבוקרת של מחבלי חמאס לצפון הרצועה – יש לזה השלכות בטחוניות.מי שאומר שאני לא עושה הכל כדי להחזיר את חטופינו טועה ומטעה. האמת היא שחמאס מקשיח עמדות, הוא דורש את ביטול המסדרון וחזרת עזתים לצפון הרצועה. יש לזה השלכות ביטחוניות שלא אפרט כאן. אם נסכים לעוד ויתור ועוד ויתור, זה יביא לעסקה? מבחן התוצאה הוא לא בזה שנראה שאנחנו מתאמצים להגיע לעסקה אלא בהשגת שחרור."

בנימין נתניהו - ראש הממשלה
צילום: לע"מ

תגובה אחת

  1. תפסיקו להפריע לביבי . אל תכבו את עיניו… האיש הוא ״ המשיח״ שכולם מצפים לו…. ואני לא מתכוונת במושג הדתי אלא במושג של אחד המנהיגים המזהירים בהיסטוריה .

Back to top button