כלכלהמבזקים

המפקח על הבנקים ביקר בהרצאה לשבוע המודעות להונאות דיגיטליות

המפקח על הבנקים, מר דניאל חחיאשוילי ביקר במסגרת "שבוע המודעות להונאות דיגיטליות" במפגש בו הועברה הרצאה בנושא העלאת המודעות לתופעת ההונאות הפיננסיות, יחד עם ראש חטיבת החקירות במשטרת ישראל, תת-ניצב שלומית לנדס ומנכ"ל איגוד הבנקים, מר איתן מדמון.

ההרצאה התקיימה במבשרת ציון, בנוכחות ראש המועצה המקומית, מר יורם שמעון, במסגרת "שבוע המודעות להונאות דיגיטליות" שמוביל הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, באמצעות איגוד הבנקים, המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי ובשיתוף משטרת ישראל. הרצאה זו היא חלק מ-100 הרצאות שמתקיימות בנושא, זו השנה שניה ברציפות, בעשרות מקומות ברחבי הארץ, לרבות שתי הרצאות מקוונות בעברית וברוסית.

מדבריו של המפקח על הבנקים, מר דניאל חחיאשוילי: "הפיקוח על הבנקים הגדיר את הטיפול בתופעת ההונאות הפיננסיות כמיקוד אסטרטגי, שכולל בין היתר, דרישות מהבנקים וחברות כרטיסי האשראי לשפר ולשכלל את יכולות הזיהוי, המניעה והניטור של תופעות אלו ובחיזוק שיתוף הפעולה עם גורמים רלוונטיים.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״הפיקוח על הבנקים מגביר את מאמצי ההסברה בנושא זה במטרה להעלות את מודעות הציבור ולהעניק ידע וכלים להתנהלות בצורה בטוחה יותר, בעת כניסה לחשבון הבנק או לאזור האישי בחברת כרטיסי האשראי באתר או באפליקציה." הוסיף.

תת-ניצב שלומית לנדס - מנכ"ל איגוד הבנקים - איתן מדמון
צילום: אורי לוי
תת-ניצב שלומית לנדס - מנכ"ל איגוד הבנקים - איתן מדמון
צילום: אורי לוי

Back to top button