טכנולוגיהמבזקים

עשרות מיליוני שקלים לשיפור הקליטה הסלולרית ביהודה ושומרון

אלפי מכוניות נעות מידי יום בכבישי יהודה ושומרון וצפויים בכל רגע להיקלע למצב שעלול לסכן את חייהם, זאת כידוע בשל מיקומם הגיאוגרפי. על כן בעיית הקליטה בטלפונים הסלולריים מהווה סכנה ביטחונית אמיתית.

באמצע חודש יולי אשתקד ועדת המשנה לענייני איו"ש קיימה דיון מעקב בנושא "תשתיות הכבישים ביו"ש וקליטה סלולרית על הצירים", אך מאז לא השתנה דבר. "הקליטה הסוללרית ביו"ש היא לא עניין של איכות חיים אלא הצלת חיים דחופה." הדגיש ח"כ צבי סוכות.

אתמול נפגשו שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ומנכל"ית משרדו עם ראשי רשויות ביו"ש ונציגי מועצת יש"ע והציגו תוכנית מקיפה להגברת הקליטה הסלולרית ביו"ש בתקציב של 50 מיליון שקלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
משטרה - יהודה ושומרון - בנימין - יו"ש - כפר ערבי - פלסטיני
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

קמ"ט תקשורת במנהל האזרחי דודו כהן הודיע כי "מיפו 70 נקודות הדרושות לכיסוי השטח כולו מתוך כ- 20 נקודות קריטיות, לפעימה הראשונה להצבת אנטנות סלולריות באופן מידי, בדגש על נתיבי תנועה שבהן התקשורת הסוללרית הינה צורך ביטחוני."

השר קרעי התייחס למימד הזמן שהולך והוזל ואמר: "אנחנו מצילים חיים אין זמן לחכות עם הפעימה הראשונה של 20 אתרים, באופן מיידי ועם צו העיצומים שנכנס לתוקף נצליח לשפר משמעותית ובאופן היסטורי את הקליטה ביהודה ושומרון כפי שאנחנו מקדמים בארץ כולה. אני מודה לראש הממשלה נתניהו על קידום המהלך וההכרה בצורך ביטחוני זה ואני מודה לחברי ראשי הרשויות שנכחו במפגש".

עו"ד ענבל משש, מנכ"לית משרד התקשורת אמרה כי "העדר הכיסוי הסלולרי מסכן חיי אדם. המשרד פועל לשיפור הכיסוי והקליטה באמצעים שונים."

הפזורה הבדואית - אנטנה - מאגר מים - מודיעין
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button