חדשות הארץמבזקים

גיסתו של החטוף לעובד אונר"א: אתה מאכיל את השטן – צפו בתיעוד

במהלך חסימת משרדי אונר"א על ידי פעילי צו 9 ובני משפחות חטופים מפורום תקווה, התרחש עימות בין צופית ליבמן, גיסתו של החטוף אלייקים ליבמן, לבין עובד אונר"א שניסה להיכנס למתחם. צופית ליבמן, גיסתו של החטוף אליקים ליבמן אמרה לו בדמעות: "איך זה מרגיש להאכיל את השטן? אתה יכול להסתכל לי בעיניים? הגיס שלי חטוף".

ליבמן לא הרפתה והיא המשיכה ואמרה לעובד של אונר"א: "בזמן שגיסי הציל חיים, המורים שלכם גררו גופות, איך אתה מסביר את זה? למה אתה לא מתבטא נגד זה? השתיקה שלך היא גרועה יותר". מוקדם יותר היום הוצג במקום רכב הדומה לרכבים בהם השתמשו מחבלי הנוחב'ה בשבעה באוקטובר. על הרכב עמדו "מחבלים", המבטאים את מעורבותם של עובדי אונר"א בטבח, זאת לאחר שדובר צה"ל חשף כבר מספר פעמים ממצאים המאשרים את המעורבות.

בני משפחות החטופים והמשפחות השכולות שנוכחו במקום קראו: "אתם רצחתם וחטפתם את הילדים שלנו. הארגון שלכם לקח חלק פעיל בטבח וגם עכשיו אתם יודעים איפה החטופים ומסרבים לסייע בהשבתם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעות בן חיים, מייסדת צו 9 מסרה: "חייבים לשים סוף לפעילות של ארגון הטרור הזה בירושלים. במסווה של סיוע לפליטים הם מגדלים את הדור הבא של המחבלים, את הדור הבא של הטרור, ואנחנו נדאג לשבש את פעילות הארגון עד שממשלת ישראל תוציא אותו מירושלים".

צילום: פורום תקווה

Back to top button