מבזקיםפוליטי / מדיני

נשיא הפרלמנט האוסטרי: ״חמאס אחראי לכל מה שקורה בישראל ובעזה״

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה אירח היום (רביעי) במשכן הכנסת את נשיא הפרלמנט האוסטרי, וולפגנג סובוטקה. לפני פגישתם המדינית, חתם נשיא הפרלמנט האוסטרי בספר האורחים של הכנסת ובתום פגישתם נשאו השניים הצהרות.

נשיא הפרלמנט האוסטרי וולפגנג סובוטקה הביע בדבריו תמיכה חד משמעית ובלתי מתפשרת בישראל: ״חמאס אחראי לכל מה שקורה בישראל ובעזה. רק כשחמאס יפורק מנשקו, וכשהחטופים ישובו לביתם, אז המלחמה תגיע לסיומה לישראל יש את הזכות להגן על עצמה. אני תוהה, כי כאשר נלחמנו בדאעש הקמנו קואליציה בינלאומית, זה היה ברור לכל המדינות שצריך להילחם נגד דאעש.״

״עכשיו יש לנו, למדינות, עמדה שונה מאוד. עלינו לרתום אותם לעמוד יחד במלחמה נגד ארגוני הטרור. האחריות המכרעת מוטלת על ארגון הטרור חמאס – לכן צריך להיות ברור לכל המדינות הדמוקרטיות שצריך להילחם בו ולעמוד לצדה של ישראל.״ הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הודה בשם הכנסת לאורחו ואמר: ״בישראל ובעולם כולו, העם היהודי נמצא במאבק היסטורי. בעודנו עומדים כאן, ישנם 134 חטופות וחטופים חפים מפשע אשר ממשיכים לסבול בשבי האכזרי של חמאס. בעולם, אנטישמים שמו לעצמם מטרה לגרום לנו לפחד לחבוש כיפה או מגן דוד ברחובות. התוכניות של חמאס ושל האנטישמים ייכשלו. מספרם לא משנה, כוחם לא משתווה לכוחו של העולם החופשי המאוחד.״

״הם יובסו על ידי אלה המחוברים מתוך אמונה בערכי החופש והחירות, בשלום ובערך המקודש של חיי אדם. תמיכתך המתמדת בישראל, בייחוד לאחר השבעה באוקטובר משמעותית – והיא הובעה לא רק במילים אלא גם מעשים.״ הוסיף.

אמיר אוחנה - נשיא הפרלמנט האוסטרי
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ
אמיר אוחנה - נשיא הפרלמנט האוסטרי
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ
צילום: נועם מושקוביץ

Back to top button