בימים הקרובים פיקוד העורף צפוי לעלות קמפיין בתקשורת להכנת האוכלוסיה האזרחים לקראת הסלמה בצפון. הבוקר (רביעי) שלח בנק ישראל מייל בתפוצה רחבה לכל הבנקים, בו הדגיש, שעל אף שבקמפיין הטלוויזיוני לא מוזכרת המילה "מזומנים", אלא רק באתר פיקוד העורף, על מנת שלא לעורר תבהלה בציבור, עליהם להיות ערוכים למצב שבו יעלה הביקוש למזומנים.
מאחורי ההודעה מסתתר החשש שמהתנפלות של הציבור על מכשירי הכספומט כדי להצטייד במזומנים. הפצת ההודעה באה כדי למנוע אירועי עבר בהם בהלה בקרב הציבור גרמה להתנהגות לא רציונאלית, שעלולה היתה לפגוע ביציבות הבנקים והמערכת הכלכלית הישראלית.