מבזקיםפוליטי / מדיני

צפו בעימות הסוער בין חברי הכנסת – נמחק לך את החיוך

בנאום במליאת הכנסת שנשא חבר ועדת חוץ ובטחון חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית, תקף סוכות בחריפות את חבר הכנסת אחמד טיבי מחד"ש-תע"ל, והקריא רשימת מקרים בהם טיבי, הביע תמיכה מובהקת בטרור: "יש טיבי בעברית ויש טיבי בערבית. פה הוא מדבר בעברית מילים יפות למשפחות החטופים ובערבית הוא תומך בחיזבאללה וחמאס". אמר חבר הכנסת סוכות.

בין המקרים שהציג חבר הכנסת סוכות, נאום השהידים של טיבי, ראיון בו הוא תמך בחמאס וחיזבאללה, נאום בו הוא קרא למרוואן ברגותי "המפקד, הסמל, הלוחם והחבר", ועוד ציטוטים רבים שלטענת סוכות מהווים תמיכה בטרור. .

סוכות הוסיף: "חבר הכנסת טיבי, ישנו פתגם ערבי שאומר 'כלב של שייח נעשה שייח', זה שהיית יועץ של עראפת לא הופך אותך למשהו, אתה תומך טרור ואנחנו נראה פה לכל העם את ההבדל בין טיבי בעברית לטיבי בערבית שהולך ותומך בטרור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סוכות קרא לחברי הכנסת שלא לשתף פעולה עם ח"כ טיבי: "לצערי, טיבי מכהן כבר עשורים כחבר בכנסת ישראל, אבל רבותי, זה לא אומר שמישהו בבניין הזה צריך להיות חבר שלו". סוכות הדגיש: "כל דיל עם טיבי, כל דחקה עם תומך הטרור הזה, שרק בשבוע שעבר קרה כאן על הבימה לחיילי צה"ל "אנשים שמבצעים טבח עם" ו"חרפה מוסרית",

ח"כ סוכות חתם את נאומו ואמר: "כל אחד שמדבר איתו וצוחק איתו כאן בצד בפארסה או בוועדות הוא פשוט יורק בפנים של חיילי צה"ל. ח"כ טיבי אנחנו עוד נמחק לך את החיוך, מול העיניים שלך ארגוני הטרור בהם אתה תומך יובסו אחר אחרי השני, ובסוף גם אותך ח"כ טיבי אנחנו נוציא מהכנסת".

סוכות - טיבי - כנסת
צילום: דוברות חה"כ סוכות

Back to top button