מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: ״חדשות המשטרה״ – סנ״צ בנימין על העדויות המצמררות של המחבלים

בראיון מיוחד לתכנית ׳חדשות המשטרה׳ מספר ר׳ מפלג בטחוני ביאחב״ל של יחידת להב 433 סגן ניצב ירון בנימין על חקירות מחבלי הנוח׳בה שביצעו פשעים אכזריים ב-7 באוקטובר, שכללו רצח, טבח, אונס, התעללות בגופות, חטיפת חיילים ואזרחים והצתת בתים על יושביהם.

בראיון לדובר משטרת ישראל נצ״מ אלי לוי מספר סנ״צ בנימין על העדויות המצמררות של המחבלים שמודים בחדרי החקירות של היאחב״ל כיצד ביצעו פשעים בלתי נתפסים באכזריותם.

״אני אומר לאלה המכחישים את פשעי מחבלי הנוחב׳ה, כי אחרי שישה חודשים של חקירה אין ספק בכלל לכמות הפשעים האיומה שביצעו המחבלים ב-7 באוקטובר. היום אנחנו מבינים את זה דרך עדותם של המחבלים שביצעו בעצמם את הטבח הנורא״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״כשאתה יושב מול מחבל, מטרת העל שלך היא להוציא ממנו את כל האמת ואת כל מה שהוא יודע. לא רק לדעת את הפשעים שהוא ביצע בעצמו, אלא גם מי המחבלים השותפים שלו, מי תכנן, מי ביצע ומי עדיין לא נלכד ואיזה משימות המחבלים קיבלו לפני שיצאו מעזה. בחדר החקירות מאוד קשה לנתק את הרגש אבל זה בדיוק ההבדל בין חוקר טוב לחוקר מצויין. כל חקירה כזו תלווה אותנו החוקרים במשך שנים״

ניצב ירון בנימין
צילום: דוברות השטרה

בהמשך התכנית מביאה פקד יעל מנצורי מחטיבת הדוברות חמש תמונות מרגעים משמעותיים בעבודת המשטרה בימי מלחמת ׳חרבות ברזל׳. את התמונות שמספרות את סיפורה של המלחמה צילמו שוטרים ושוטרות שפעלו במספר גזרות ומתקני משטרה שונים מאז ה-7 באוקטובר.

שוטר - ילד - רחוב - 7 באוקטובר
צילום: רסר לירן ארליך
טנק - כביש - משטרה - מלחמה
צילום: רפק אביחי משיח
שוטר - ים
צילום רסב עדי דניאל
תיעוד - 7 באוקטובר
צילום: רסר אבישי אקהויז
תיעוד - 7 באוקטובר
צילום: רפק קובי הרוש

התכנית ׳חדשות המשטרה׳ מצולמת מאולפן המשטרה בירושלים ומשודרת בערוץ היוטיוב הרשמי של משטרת ישראל.

Back to top button