מבזקיםתאונות דרכים

חשד לפגע וברח בכביש 471 – רוכב אופניים בן 40 אותר ללא רוח חיים

רוכב אופניים בן 40 נמצא לפני זמן קצר (שישי) כשהוא ללא רוח חיים, ככל הנראה לאחר שנפגע מרכב בכביש 471 ממחלף גת רימון לכיוון שעריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, ארגון הצלה ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום דיווחו כי רוכב האופניים היה ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.

שוטרי תחנת פתח תקווה ובוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירת חשד לתאונת דרכים פגע וברח. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

החובשים של מד"א אלי פכטר ותומר פשקו סיפרו: "הגבר שכב בתעלה בצד הכביש והאופניים במרחק של מספר מטרים ממנו לאחר שככל הנראה נפגע מרכב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות בגופו ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמעון באך וחילי מילר חובשי איחוד הצלה מסרו: "עוברי אורח סיפרו כי הוא אותר ללא הכרה מוטל בצד הדרך כשאופניו ניזוקו קשות ככל הנראה עקב תאונה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פראמדיק דור צברי, והחובשים אלי הוכלרר ונפתלי שכטר מסרו: "מצאנו את רוכב האופניים כשהוא מוטל בצד הכביש במרחק מהאופניים עם חבלה רב מערכתית וללא דופק ונשימה , למרבה הצער לאחר בדיקות שערכנו לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום".

תאונה - אופניים - כביש
צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונה - אופניים - כביש
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה
תאונה - אופניים - כביש
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

Back to top button