מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר זועם: "הצביעו בקבינט לפני שהגעתי – ככה גונבים החלטות?"

השר לביטחון לאומי, וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, איתמר בן גביר הביע זעם על כך שנערכה הצבעה בקבינט ללא נוכחותו וטען למחטף, זאת לאחר שאנשי רה"מ עדכנו אותו כי כן הייתה הצבעה בתחילת הישיבה בעניין הסמכת רוה"מ וגלנט להרחיב את הסיוע ההומניטרי ברצועת עזה.

"ממתי עושים הצבעה בתחילת ישיבה?! מעולם לא. תמיד עושים בסוף. ידעתם שאני מתעכב בישיבה בטחונית. ידעתם שאני אתנגד, אז רצתם לעשות מחטף בתחילת הישיבה! איזו מן התנהגות זו. ככה גונבים החלטות קריטיות בקבינט?!" אמר בכעס השר בן גביר.

יש לציין כי בעקבות השיחה של בן גביר עם אנשי ראש הממשלה, הוא עודכן כי התנגדותו תירשם בפרוטוקול על אף שלא נכח בהצבעה. לפיכך נרשם כי השר בן גביר הצביע נגד ויתר השרים הצביעו בעד בעניין הסמכת ראש הממשלה וגלנט לקבל החלטות להרחבת הסיוע ההומניטרי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נזכיר כי הלילה בתום ישיבת הקבינט בלשכתו של השר בן גביר מסרו בהודעה לתקשורת כי "לא התקיימה הצבעה הערב בקבינט על הסמכת השרים גלנט וגנץ על הגברת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה וההודעה שפורסמה בנושא מטעם לשכת ראש הממשלה – אינה נכונה. השר בן גביר ונוספים התנגדו להצעה ויש להצטער על כך שרה"מ נמנע מלהביא זאת להצבעה."

איתמר בן גביר - הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button