חדשות הארץמבזקים

שנת שיא: בתנועת שלום עכשיו מודאגים, בארגון רגבים מברכים

ארגון השמאל שלום עכשיו פרסם בסוף השבוע שעבר בדאגה ששנת 2024 היא שנת שיא בהיקף ההכרזות על אדמות מדינה. עם ההכרה בתקופה האחרונה באדמות בבקעת הירדן ובאדמות נוספות סמוך לאתר הארכאולוגי הרודיון כאדמות מדינה, על פי דו"ח שלום עכשיו אושרו 10,971 דונם בשנה הנוכחית.

בתנועת שלום עכשיו אמרו כי "ההכרזה על אדמות מדינה היא אחת הדרכים להשתלט על קרקעות בשטחים. ההכרזה בהרודיון מצטרפת להכרזה על 2,600 דונם באבו דיס ואל-עזריה, ולהכרזה על 8,160 דונם בבקעת הירדן לפני כחודש. ממשלת נתניהו-סמוטריץ' מתפקדת ביעילות מפחידה למען חיזוק והעמקת ההתנחלויות."

בתנועת רגבים מסרו בתגובה: "החזון הציוני הגדול שלאורו קמה המדינה הולך אט אט ומתממש. בתקופה מורכבת ולא פשוטה זו, זוכים אנשי שלום עכשיו בדאגתם המרובה להוסיף מעט נחמה ליהודים בכל קצוות תבל. אכן נפלנו בשביעי באוקטובר, אך מדינת ישראל, חזקה ואיתנה. יחדיו נכה פה שורש במולדתנו הנצחית, נחיה וניצור חיי זוהר חיי דרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מברכים מכל לב, על הנתונים החשובים, אך עם זאת יש לזכור כי מדובר בצעד ראשון בלבד. באחוזים ניכרים מאדמות המדינה מתבצעת מדי יום פלישה מסוכנת בתוכנית מוסדרת וממומנת של הרש"פ כדי לחנוק את ההתיישבות היהודית. נדרשת אכיפה ברורה וחד משמעית בהתאם לחוק, מול אויבנו שמתכננים במעשה ההשתלטות הזה – את הטבח הבא. רק בדרך זו נבטיח את קיומנו כאן." הוסיפו בתנועת רגבים.

מקור: תנועת שלום עכשיו

Back to top button