מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד מטורף: לאחר מרדף ועם נשקים שלופים נעצרו חשודים בירי

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון פתחו בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר אירוע ירי לעבר שלושה הולכי רגל בטירה. מהחקירה עלה כי שניים מהקורבנות ואישה נוספת נסעו ברכב בעיר ובמהלך הנסיעה חסם רכבם של הנאשמים את דרכם.

לאחר דין ודברים שהתפתח ביניהם חזרו שני הנאשמים לביתם והצטיידו באקדחים טעונים ובמקביל שני הנוסעים ברכב שנחסם הצטיידו בפטיש ואלה ממוסמרת. כל המעורבים באירוע יצאו חזרה לנסיעה ברחבי העיר ולאחר ששני הנאשמים זיהו את רכבם של הקורבנות בסמוך לביתם החלו לצפצף לעברם, אז יצאו שני הקורבנות כשהם מצוידים באלה ובפטיש ובמקביל ביצעו הנאשמים ירי לעברם. אדם נוסף ששמע את הירי, יצא מביתו ונפגע אף הוא.

שוטרי תחנת טירה שפעלו בסמוך כנגד עבירות החזקה ושימוש באמצעי לחימה שמעו את הירי והחלו במרדף אחר רכבם של הנאשמים שהחל להימלט מהמקום. לבסוף הרכב נעצר והנאשמים החלו בבריחה רגלית תוך כדי שהם משליכים את האקדחים בנתיב מנוסתם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום מרדף נחוש עצרו השוטרים את שני הנאשמים תושבי העיר בשנות השלושים לחייהם ובתום חקירתם נכלאו. לאחר הערכת מצב שביצע מפקד מרחב שרון תנצ נתי גור בזירת האירוע הוטלה החקירה כאמור על יל"פ מרחב שרון ובסיומה הוגש בסוף השבוע כתב אישום כנגד שני הנאשמים בגין המיוחס להם.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button