מבזקיםפוליטי / מדיני

בני משפחות החטופים על סמוטריץ ובן גביר: ״שכחו מה זה להיות יהודים״

לאחר שסמוטריץ' דרש ישיבת קבינט כי ״מומנטום המלחמה נפגע״ ובן גביר אמר כי אם לא תתבצע תקיפה נרחבת ברפיח לא יהיה לנתניהו המנדט לכהן כראש ממשלה, בני משפחות החטופים מגיבים בתקיפות לדבריהם.

"סמוטריץ ובן גביר שכחו מה זה להיות יהודים ומהו הערך של פדיון שבויים.״התייחסו בני משפחות החטופים. ״מי שמייצגים מיעוט קיצוני, מקריבים 133 חטופים אל מותם בשם הזייה משיחית. *הניצחון המוחלט יושג בעסקה עכשיו ולא ברפיח.*

״עם ישראל רוצה את החטופים בבית, ובלתי נתפס שערב חג החירות, אינטרסים פוליטיים קואליציוניים עלולים לגרום לנתניהו לטרפד עסקה פעם נוספת.״ הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״גנץ, אייזנקוט, דרעי וגלנט – אל תאפשרו לנתניהו לטרפד שוב את העסקה. המחויבות שלכם היא להחזרתם הביתה ולא לבן גביר וסמוטריץ. אם נתניהו ייכנע לקיצוניים ויכשיל שוב את העסקה החליפו אותו מיד במי שמסוגל להחזיר אותם הביתה.״ הזמן נגמר, החטופים מתים בשבי. חייבים עסקה עכשיו יהיה המחיר הפוליטי אשר יהיה." אמרו לסיום.

*בני המשפחות השותפים לקריאה הם: עינב צנגאוקר, אילה מצגר, שחר מור (זהירו), ברק בן עזרא, יפעת קלדרון, נעם דן, לינור דן, עינב ודרור מוזס, מורן בן ישי, אפרת מצ׳יקאווה, שניר דהאן, יעל אור, אסנת מאירי ודנה מילוא

ועדת חוץ ובטחון - בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button