חדשות הארץמבזקים

צפו בעדות המטלטלת: "132 לילות שאני מתייסרת כי אני יודעת מה הם עוברים"

רז בן עמי, שורדת השבי, אמרה היום (שלישי) דברים מטלטלים בדיון של הועדה לקידום מעמד האשה בכנסת בנושא השבות והחטופות ולא הותירה עין אחת יבשה בקרב הנוכחים:: ״132 לילות שאני מתייסרת בכאבים נפשיים ופיזיים כי אני יודעת מה הם עוברים ואני יודעת שאין לי את האפשרות ללכת להציל אותם".

רז בן עמי הוסיפה ואמרה: "מכירים את זה שמנסים לישון בכל דרך? מתהפכים על הבטן, על הגב, על הצד ואז על הצד השני. אבל כלום לא עוזר כי ברגע שעוצמים את העיניים יש תמונה אחת שמופיעה ומפריעה לישון? מנסים למצמץ כמה פעמים כדי להעלים אותה או חושבים חזק על משהו אחר אבל זה לא עובר".

בן עמי הדגישה: "אני הולכת לישון כבר 132 לילות. 54 לילות קודם בכלל לא ישנתי כי מחבל ישב עם נשק והסתכל עליי כל הלילה או קרא את הקוראן אצלי בחדר כדי שאני אשמע את הערבית בתוך הראש שלי ולא אשן. 132 לילות שאני מדמיינת את התמונה של בעלי , אוהד לפני שהולכת לישון ואני לא מצליחה לעצום את העיינים כי אני מפחדת לראות את המבט הסובל שלו על הפנים ולדעת שאין לי איך לעזור לו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן עמי העבירה מסר לבן הזוג שלה שעדיין בשבי חמאס: "אני מתייסרת בכאבים נפשיים ופיזיים כי אני יודעת מה הם עוברים ואני יודעת שאין לי את האפשרות ללכת להציל אותם. אוהד, אישי היקר, והאב של הבנות שלי פשוט נתלש מחיי ונמצא בלופ של סבל אין סופי שאין לי איך לסיים אותו. אני דואגת לו והכי מהכל אני מתגעגעת אליו, אני מתגעגעת לחיבוק שלו, אני מתגעגעת להרגיש איתו ביטחון, אני מתגעגעת לעידוד שלו ומהידיעה שהוא לידי והכל יהיה בסדר".

רז חתמה את דבריה הכנים ואמרה: "אני חיה בחוסר וודאות שלא נגמר, אין לי אוויר בריאות יותר. אין לי בית, המשפחה שלי התפרקה לרחבי הארץ ואין לי את הקרקע הבטוחה שלי שאוהד נותן לי. אם חזרתי לפני 132 יום ואני במצב בריאותי לא טוב, מצב נפשי מאוד קשה ואני לא מצליחה להרים את הראש מעל המים אז מה יהיה עם בעלי לאחר חצי שנה שם? דיי! אני צועקת דיי! תעזרו לי, תוציאו אותו משם. כל עסקה שיש על הפרק תקחו ותצילו את מי שאפשר להציל".

רז - בן - עמי - חטופה - עדות
צילום: מטה משפחות החטופים
צילום: מטה משפחות החטופים

Back to top button