טכנולוגיהמבזקים

בהשקעה של 50 מליון ש״ח: מפעל של התעשייה האווירית יוקם באופקים

היום (רביעי) פסגת החדשנות Tel Aviv Sparks Innovation יצאה לדרך בשיתוף עם סייברטק גלובאל. האירוע השנתי Tel Aviv Sparks Innovation מארח עשרות סטארטאפים פורצי דרך, משתתפים ומבקרים מכל העולם, לצד בכירים מעולם ההייטק, משקיעים בינלאומיים, מעצבי דעת קהל ויזמים צעירים.

עמיר פרץ, יושב ראש דירקטוריון התעשייה האווירית לישראל: ""אנו צריכים לחזור להיות אומת סטארטאפ. תפקידנו לסייע למפונים ויותר ישובי העוטף זקוקים להשקעה כלכלית אמיתית שתיצור מנוף אמיתי לאקוסיסטם חדש. בתעשייה האווירית במסירות כלל העובדים קיבלנו החלטה לקחת תפקיד נוסף שמסייע לחברה הישראלית.״

״הדיבידנד הולך לאזרחים הם הבעלים של התעשיה האווירית. לקחנו על עצמנו תפקיד נוסף ליצור עוגן כלכלי לעוטף. שנמצא במשבר גדול. מאז השבעה באוקטובר. הרחבנו את המפעל בב"ש בהשקעה 200 מליון ₪ עם כ500 עובדים ומחזקים מרכז חדשנות, כמו כן יוקם מפעל חדש של התעשייה האווירית באופקים בהשקעה של 50 מליון ש"ח עם 100 עובדים ונמשיך בשיתופי פעולה טכנולוגים.״ ציין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "אחרי האסון שפקד אותנו אין לי ספק שתמונת הניצחון של מדינת של ישראל היא השבת החטופים למשפחותיהם. זו תמונת הניצחון. רק ביום שיחזרו הביתה רק אז נוכל להתחיל בבניה מחודשת. איחוי השבר הזה יהיה ניצחון הרוח הישראלית".

פסגת החדשנות Tel Aviv Sparks Innovation בשיתוף סייברטק גלובאל נערכת באקספו תל אביב, בסינמטק וברחבי העיר בין התאריכים 10-12.4. בתמיכתם של רשות החדשנות, מרכז השלטון המקומי ואונ' תל אביב. האירוע מארח עשרות סטארטאפים פורצי דרך, משתתפים ומבקרים מכל העולם, לצד בכירים מעולם ההייטק, משקיעים בינלאומיים, מעצבי דעת קהל ויזמים צעירים

אבירם מאיר, דוד של החטוף אלמוג מאיר ג׳אן נאם בכנס הסייברטק: ״אני לא מבין את התנהלות הממשלה, הקבינט והצבא בימים האחרונים. מדוע מורידים מהכוח הצבאי ומכניסים סיוע הומניטרי ללא תמורה? אני מצפה מהממשלה להפגין מנהיגות.״

״אנחנו כמשפחות החטופים נתונות למתקפות בלתי פוסקות באינטרנט- בריונות רשת, שנאה, איומים ממקורות בלתי ידועים. לחברות סייבר יש את היכולות לחשוף את האנשים הללו. כאנשי סייבר אני קורא לכם לעזור לנו להתמודד עם הסרטונים והבריונות שמשתוללת ברשת. אתם יכולים לחשוף את המקורות שמממנים את כל האכזריות הזו.״ הוסיף.

״הקולות של המשפחות והחטופים מושתקים בזירה בינלאומית וברשת. כמומחי סייבר אתם חייבים להשתמש בכוח שלכם לטוב, השתמשו במשאבים שלכם כדי להעצים את קולות החטופים.״ אמר לסיום.

עמיר פרץ
צילום: גלעד קוולרצ'יק
אבירם מאיר
צילום: גלעד קוולרצ'יק

Back to top button