מבזקיםרצועת עזה

דיווח בעזה: ילדיו של איסמעיל הנייה חוסלו בתקיפת צה"ל

דיווח בעזה: ילדיו של איסמעיל הנייה חוסלו בתקיפת צה"ל לפני זמן קצר (רביעי). לפי הדיווח שפורסם מפי מספר מקורות ברצועת עזה בניו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, חאזם, אמיר ומוחמד הנייה נהרגו יחד עם ילדיהם בהפצצה שבוצעה על ידי מטוסי חיל האוויר במחנות הפליטים שאטי ממערב לעזה.

ערוץ החדשות הקטרי אל ג'זירה המקורב להנהגת חמאס דיווח מפי גורמים בכירים בחמאס כי ישראל חיסלה בתקיפת רכב במחנה הפליטים שאטי מערבית לעיר עזה את שלושת בניו של איסמעיל הניה, יחד עם ילדיהם ובסה"כ שישה מחוסלים למשפחת הנייה בתקיפה. כאמור שלושה מבניו של הניה ושלושה נכדים – שתי נכדות ונכד.

עוד דווח בערוץ החדשות הקטרי כי במהלך ביקורו של הנייה בבית חולים בדוחא שבקטר הוא קיבל את הבשורה שילדיו חוסלו ומסר בתגובה ראשונה לאל ג׳זירה: "אני מודה לאללה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בניו של הנייה שחוסלו
שימוש לפי סעיף 27א
ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה
ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה
צילום: שימוש לפי סעיף 27א
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button