חדשות הארץמבזקים

טרם אותר הנער שנעדר בבנימין, הוקפצו יחידות חילוץ מיוחדות לסייע

אמש (שישי) עם קבלת הידיעה על היעדרותו של הנער בנימין אחימאיר, בן 14 שיצא לרעות צאן אתמול ונעלמו עקבותיו, הוקפצו לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין לאזור החיפושים. לוחמי האש שהוקפצו הם חלק מהיחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו"ש, אשר לה כלי רכב יעודיים לשטח, וכן הכשרה של טיפוס גלישה וחילוץ. בנוסף אליהם, הוקפצה יחידת "להבה" המתמחה בצלילה וסריקה במים עכורים, וכן במתארי חילוץ מורכבים.

תת טפסר יגאל זהר סגן מפקד מחוז יו"ש המפקד בשטח על הכוחות אמר: "מאז אמש אנו עוסקים במגוון משימות בנוגע לאיתור הנער הנעדר. בשטח פועלים לוחמי אש רבים המתמחים במתארי חילוץ מורכבים. לוחמי האש פועלים בצוותים, ומקבלים משימות בהתאם להערכות המצב שאנו מקיימים עם צה"ל ומשטרת ישראל. המשימות העיקריות להן אנו נדרשים הן צלילה וסריקה של מעיינות ובורות מים. כמו כן אנו מבצעים שאיבות של בורות מים, וכל אשר נדרש במסגרת החיפושים."

הפעם האחרונה בה פעלו לוחמי האש של מחוז יו"ש במתווה דומה של פעילות הנה בשנת 2014 בעת חטיפת שלושת הנערים בגוש עציון. אז נדרשו לוחמי האש לפעול בגזרת חברון, בשאיבת בורות מים, צלילה, חיפוש במערות ומתארים מורכבים להם נדרשת עבודת חבלים וגלישה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
היחידה לחילוצים מיוחדים - פתח תקווה - כבאות והצלה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

5 תגובות

Back to top button