חדשות הארץמבזקים

בעקבות רצח הנער בבנימין: אלפי מפגינים בצמתים ביהודה ושומרון

מחאות נרחבות בכל רחבי יהודה ושומרון: מעל 1500 תושבים מפגינים בשעה זו (שבת) בלמעלה מ- 40 צמתים ביו"ש במחאה על הרצח המזעזע של הנער בנימין אחימאיר הי"ד. ההפגנות נערכות בין השאר בצומת קרית ארבע, כיכר אדם, כפר אדומים, צומת כוכב השחר, צומת יקיר, צומת תפוח, צומת עפרה, צומת הדואר, כיכר נבי אליאס, צומת אריאל ועשרות צמתים נוספים.

מערכת הביטחון הוציאה בניסיון למנוע את המחאות צו שטח צבאי סגור על שורת צמתים בחתימתו של מח"ט הגזרה, ושוטרי מג"ב פועלים לפנות את המפגינים מהצומת. ההפגנות הערב מגיעות על רקע מציאת גופתו של בנימין אחימאיר.

מוקדם יותר היום במהלך השבת בוצעו חסימות נרחבות על ידי מאות תושבים מישובי האזור ביציאות מהכפרים הסמוכים למקום האירוע, לאחר שצה"ל סירב לבצע בידוקים וחסימות חרף החשש לחטיפה או הימלטות של המרצחים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במטה נלחמים על החיים אמרו הערב: "אנחנו במלחמה על מלא. הציבור ביהודה ושומרון הבין זאת על בשרו, ומסרב לשבת בבית ולצפות בתדהמה בחוסר התפקוד והבלבול העמוק של מערכת הביטחון שעדיין שרויה עמוק בקונספציה – וגם בשעה זו מסרבת לפעול כנגד הנאצים בכפרי האזור כמו שאמורים לפעול במלחמה כנגד אויב.״

״התקוה שלנו הערב היא הציבור שמבין את המצב ויוצא בהמוניו לחסום את המחבלים. המערכה הגדולה של עם ישראל עוד לפנינו אבל בעז"ה נעמוד בה בגבורה". הוסיפו.

Back to top button