חדשות הארץמבזקים

משפחות החטופים: כישלון בהחזרתם הוא איום קיומי על מדינת ישראל

משפחות החטופים פנו היום (ראשון) בקריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי קבינט המלחמה: "השתמשו ביכולות הפיקוד והמדינאות שהוכחתם הלילה – גם כישלון בהחזרת החטופים הוא איום קיומי על מדינת ישראל".

עוד מסרו במטה משפחות החטופים: את הלילה ה-190 למלחמת ״חרבות ברזל״ מרבית תושבי ישראל העבירו ערים, בחרדה ודאגה פיזית ונפשית – אבל הם היו בביתם וידעו שמדינת ישראל פועלת להגן עליהם. החששות והתחושות שכולנו הרגשנו, לא מתקרבים לפחד, ליאוש, לחשש, לבדידות, לקור, לאלימות הפיזית והנפשית, לדאגה ליקירים ולחרדה הקיומית ש-133 הישראלים החטופים על ידי חמאס עוברים כבר 190 ימים ולילות.

לדברי מטה המאבק: הלילה, בזכות מידע מודיעיני מדויק, יכולות ביטחוניות גבוהות ושיתוף פעולה בינלאומי – צה״ל ומערכת הביטחון, בלמו ויירטו את המתקפה האווירית החריפה בתולדות ישראל והבטיחו את שלום המדינה ואזרחיה. כל אלו נעדרו ב-7/10, והם שהובילו לתפיסתם, חטיפתם ורציחתם של ישראלים רבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במטה המשפחות מדגישים כי לאחר 191 ימים של לחימה בלתי פוסקת, אובדן, פחד וחוסר וודאות – אזרחי ישראל זקוקים לשיקום והחזרת תחושת הביטחון ובשביל כך נדרש יותר מיירוט טילים! נדרש להשיב את כל 133 החטופים, זה אפשרי וזה הכרחי, עכשיו.

צעדת משפחות החטופים
צילום: מטה המשפחות

Back to top button