חדשות הארץמבזקים

לפני שיהיה מאוחר: "מה יקרה כאשר אלפי מחבלים יצאו לפעולה בו זמנית?"

בעקבות התמונות שיוצאות מערים פלסטיניות ביו"ש של אימונים והתחמשות פונים תושבים מקו התפר לראש הממשלה ומערכת הביטחון בדרישה לחסל את קיני הטרור. "מחבלים מאומנים של הרש"פ כבר מבצעים פיגועים והמערכת נתפסת שוב ושוב לא מוכנה"

תושבי יישובי קו התפר מפסיקים לשתוק לנוכח התמונות והסרטונים שיוצאים מיהודה ושומרון. במכתב ששלחו היום (חמישי) עשרות תושבים ממספר ערים ויישובי קו התפר, לראש הממשלה, שר הביטחון ולרמטכ"ל הם דורשים לפעול במיידי להסרת האיום לפני שיהיה מאוחר מידי. על המכתב, שיוצא על ידי מטה קו התפר, חתמו עשרות תושבי יישובי קו התפר מערים שונות ובהם כפר יונה, כפר סבא, גבעת זאב, גני תקווה, מודיעין, עפולה וכן מקומות נוספים.

בפתח המכתב כותבים התושבים, "ביום שמחת תורה פשטו אלפי מחבלים מעזה על ערי ויישובי עוטף עזה, רצחו, ערפו, עינו, אנסו וחטפו אנשים, נשים, קשישים וטף – ילדים ותינוקות. צה"ל ומדינת ישראל נתפסו לא מוכנים, חרף כל ההתראות והאזהרות אל מול אויב רצחני שבנה את כוחו והתאמן ללא הפרעה במשך שנים רבות. בשעה זו צה"ל נלחם ברצועת עזה כולה כדי לחסל את קיני הטרור, שהיו אמורים להיות מחוסלים הרבה קודם".

הפגנה - קו התפר -
צילום: מטה קו התפר

לדברי תושבי ערי קו התפר, "מצב זה של ערב הטבח, קיים עדיין במרכז הארץ, בתנאים שחלקם חמורים יותר, עם גדר ומערכות התראה ברמה נמוכה פי כמה מגזרת עזה, ובגזרה גדולה פי עשר: ערים וישובים כמו עפולה, בית שאן, חריש, יישובי הגלבוע, יישובי עמק חפר, כפר יונה, כפר סבא, רעננה, יישובי השרון, ראש העין, אלעד, עוטף ירושלים, יישובי לכיש, קריית גת -נמצאים בסכנה מיידית אל מול עשרות אלפי מחבלים חמושים בנשק כולל צה"לי ביהודה ושומרון. מחבלים אלו מכריזים לאור יום כי יבצעו פשיטות מחבלים המוניות בדיוק כפי שעשו המחבלים מעזה. מחבלים מאומנים של הרש"פ כבר מבצעים פיגועים והמערכת נתפסת שוב ושוב לא מוכנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מה יקרה כאשר מאות או אלפי מחבלים כאלה, שנמצאים במרחק של דקות נסיעה בודדות בטנדרים, יצאו לפעולה בו זמנית? למה אנחנו מחכים?! שידפקו לנו בממ"ד?! שיטבחו בנו?! יאנסו?! יערפו?! יחטפו?! אנו לא מוכנים להיות הקורבנות הבאים של הקונספציה! אנו דורשים מכם לטפל באויב הערבי ביהודה ושומרון עכשיו, בדיוק כמו בעזה, לחסל את קיני הטרור ולאסוף את הנשק! זו חובתכם המוסרית והלאומית. עליכם לפעול מיד, לפני שיהיה מאוחר", כותבים תושבי יישובי קו התפר במכתבם לראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל.

נציין כי המכתב מצטרף לפעילויות נוספות שאותן מקדם מטה קו התפר בשבועות האחרונים במטרה להתריע מפני האיום שנמצא בקני הטרור ביו"ש. בשבועות הקרובים מתכוונים במטה גם לקיים הפגנות בערי התפר השונות על מנת להמשיך ולעורר את הנושא.

מכתב של התושבים ממספר ערים ויישובי קו התפר
מכתב של התושבים ממספר ערים ויישובי קו התפר

תגובה אחת

Back to top button