כלכלהמבזקים

אסור שממשלת ישראל תאפשר לטורקיה של ארדואן לשקם את העוטף

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר אמר היום (רביעי) בכנס הגברת המוכנות למלחמה רב זירתית שנערך במשרד הכלכלה והתעשייה: "בחצי שנה האחרונה מפעלי התעשייה פועלים תחת אש הן בדרום והן בצפון ודואגים להמשיך ולספק את כל המוצרים לאזרחי ישראל, מתוך הבנה שחשוב שהעורף יהיה רגוע ומקבל ההחלטות יוכלו לקבל החלטות בנחת".

לדברי ד״ר תומר: "אני הייתי שם ׳מדבקת צל״ש׳ לכל יצרן ותעשיין שעובד בחזית כי מה שקורה זה לא מובן מאליו. חשוב לזכור שבשעת חירום נוכל לסמוך רק על עצמינו כי הנמלים ייסגרו ולכן הגדלנו חומרי גלם, עשינו ריענונים מפעליים ותוכניות כדי שהמפעלים ימשיכו לעבוד ולספק".

נשיא התאחדות התעשיינים הוסיף ואמר: "מה שקורה היום עם טורקיה הוא דוגמה טובה לכך שאסור לישראל להיות תלויה בעולם ועד כמה ישנה חשיבות ליצרנות עצמאית. הדבר נכון גם בכל הקשור לשיקום חבל תקומה שעולה היום להחלטת ממשלה, כי לא ייתכן שממשלת ישראל תאפשר לטורקיה של ארדואן תשקם את העוטף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום דבריו ציין ד״ר תומר את חשיבות תפקידה של הממשלה לאפשר את התנאים לשימור הרציפות התפקודית והעסקית, לייצר גיבויים, תעדופים בחשמל, בנמל, לפתוח דרכי גישה, לסייע בניוד עובדים, אבטחה ומיגון וכמובן עידוד תעסוקה לעובדים שהמשפחות שלהם מפונות וממשיכים להגיע.

ד״ר רון תומר - נשיא התאחדות התעשיינים
ארכיון. צילום: עודד קרני

Back to top button