כלכלהמבזקים

"קרקעות ישראל" חנכה את משרדיה החדשים אותם רכשה ב-25 מיליון ש"ח

אחר דחיה בלתי צפויה, סוף כל סוף התקיים השבוע אחד האירועים המדוברים בעולם הנדל"ן הישראלי. חברת קרקעות ישראל הוותיקה והידועה בבעלותם של בני לחמיש וירון תשבי, חנכה את משרדיה החדשים שעוצבו על ידי המעצבות קורל לחמיש ויפעת ביביצ׳אייב (יש האומרים בדרך לזכות בתואר עיצוב השנה) אותם רכשה מחברת אשטרום בכ- 25 מיליון ש"ח.

האורחים שהשתתפו באירוע, שהתקיים בקומה ה- 36 של מגדלי לייף היוקרתיים, נהנו מערב מושקע ובלתי נשכח שכלל דיג'י, נגנים, שפים והמון אלכוהול ופינוקים. מהנוף הצופה היישר אל פארק הירקון יכלו האורחים אפילו לצפות בהופעה של לא אחר מעומר אדם, שתוכננה לאותו הערב בפארק הירקון אך לבסוף בוטלה ברגע האחרון לאור הנחיות המצב עם איראן.

אחד מבעלי החברה, ירון תשבי, חובב קולינריה מושבע ומשתתף התכנית "בואו לאכול איתי", אירח באירוע את השפים זוכי תכנית הבישול מאסטר שף- השף אבי לוי יחד עם השף יהודה עמר, ובניצוחו של השף גיא בן שמחון דאגו החבר'ה לערב קולינרי בלתי נשכח!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רשימה ארוכה ומכובדת של אנשי נדלן, עורכי דין, אדריכלים אנשי תקשורת ורבים הגיעו לחגוג ולכבד את בני לחמיש וירון תשבי באירוע וביניהם: דידי ידידיה, בעליה של חברת הנדל"ן הציבורית, רותם שני, שרק לאחרונה חתמה עם חברת קרקעות ישראל על 5 עסקאות קומבינציה משותפת. אלי גבאי, בעליה של קבוצת גבאי, אירית רחמים שקפצה לומר מזל טוב, האדריכלים המובילים מולי רווה וגיא מילוסלבסקי, עו"ד יעל נתן, שותפה במשרד עורכי הדין פירון, עו"ד צחי נרקיס שותף במרד עורכי הדין פירון, שמאי המקרקעין המוערך יורם ברק, לירון לב, יובל צלנר, עורכת הדין ומנחת הטלוויזיה דפנה שחר, עו"ד גיא מוסרי, יואל וייס בעליה של קבוצת הנדל"ן סופרין והרשימה עוד ארוכה…. נתראה באירוע הבא.

מימין: ירון תשבי בעלי חברת קרקעות ישראל, אלי גבאי בעלים קבוצת גבאי, בני לחמיש בעלי חברת קרקעות ישראל

מימין: ירון תשבי בעלי חברת קרקעות ישראל, אלי גבאי בעלים קבוצת גבאי, בני לחמיש בעלי חברת קרקעות ישראל
צילום: רפי דלויה

אירית רחמים הגיעה לפרגן לבעלי חברת קרקעות ישראל

אירית רחמים הגיע לפרגן לבעלי חברת קרקעות שיר
צילום: רפי דלויה

האחראים על התחום הקולינרי בערב: השף גיא בן שמחון, השף אבי לוי והשף יהודה עמר

האחראים על התחום הקולינרי בערב: השף גיא בן שמחון, השף אבי לוי והשף יהודה עמר
צילום: רפי דלויה

Back to top button