חדשות הארץמבזקים

צפו בתיעוד: אחייניות חטופים נגד חברי הקבינט – אתם תוקעים את העסקה

לקראת חג הפסח, יעל סבריגו אחייניתו של החטוף ליאור רודאיף, ונגה אלפסי אחייניתה של מיה גורן שנרצחה וגופתה נחטפה לרצועה, פרסמו היום (שני) סרטון בו הן התייחסו להעברת הסיוע שמגיע לדבריהן לחמאס.

יעל סבריגו פתחה את הסרטון: "דוד שלי, ליאור רודאיף, נמצא כבר קרוב ל200 יום בשבי חמאס. בשבועות האחרונים אני רואה בכאב איך מדינת ישראל עושה הכל כדי למנוע את השחרור שלו". נגה אלפסי המשיכה: "את דודה שלי, מיה גורן, הרגו מחבלי החמאס וחטפו לרצועת עזה".

יעל מתחה ביקורת קשה על שרי הקבינט ואמרה: "את העסקה שכל כך חשוב לנו לקדם שר הביטחון תוקע בידיים. כן, כשכל יום מדינת ישראל מעבירה עוד ועוד סיוע לחמאס, אין שום מנוף לחץ שיביא לעסקה. לחמאס לא יהיה שום אינטרס להחזיר את ליאור שלנו כשאנחנו נותנים לו הכל בחינם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נוגה ציינה: "אנחנו נמצאים בערב חג החירות, בחג הזה אנחנו מבינים שהכוח שלנו כאזרחים הוא מה שהמדינה צריכה, שאנחנו נביא בעצמנו את הביטחון". לסיום ביקשה יעל: "אני מבקשת מכם, בשביל ליאור ובשביל עוד 132 חטופים, בואו ביום חמישי בצומת גילת או בכל הזדמנות אחרת, תשתתפו בחסימת משאיות הסיוע לחמאס", ונוגה הוסיפה: "רק ככה נוכל להחזיר את אהובינו הביתה".

שרשרת - אנושית - חטופים -
צילום: נסי גיל
צילום: צו 9

Back to top button