מבזקיםסרטונים

רץ ברשת: תיעוד מביך – ניידת משטרה מדרדרת לחניון, השוטרים רצים בבהלה

אירוע חריג ומביך התרחש היום (שלישי) בבת ים, כאשר ניידת משטרה החלה להידרדר באופן בלתי נשלט לתוך חניון תת-קרקעי בבניין מגורים. האירוע תועד במצלמות אבטחה ופורסם ברשת.

בסרטון כאמור שהופץ ברשתות החברתיות בשעה האחרונה, נראית ניידת משטרה מגיעה לכניסה לחניון של בניין מגורים ונעצרת. מהניידת יוצאים שני שוטרים ואזרח והשלושה הולכים יחד ומתרחקים מעט מהניידת. אז הניידת, שנותרה ככל הנראה ללא איש בתוכה, החלה להידרדר לכיוון החניון התת-קרקעי כשבדרך היא שוברת את המחסום בכניסה.

השוטרים שהבחינו בהידרדרות שלך הניידת, נראו לאחר מספר שניות, כשאחד מהם רץ בבהלה במורד הכביש אל תוך החניון והשני מגיע באדישות אחריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה מהאירוע, נגרם נזק למחסום הכניסה לחניון הבניין ויתכן שגם לניידת המשטרה ולרכוש נוסף במקום. האירוע המביך בוודאי יתוחקר על ידי המשטרה.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button