חדשות הארץמבזקים

מדינות העולם בקריאה ברורה לחמאס: ״שחררו את החטופים״

היום (ה') פורסמה הצהרה משותפת של מנהיגי ארצות הברית, ארגנטינה, אוסטריה, ברזיל, בולגריה, קנדה, קולומביה, דנמרק, צרפת, גרמניה, הונגריה, פולין, פורטוגל, רומניה, סרביה, ספרד, תאילנד ובריטניה הקוראת לשחרור מידי של כל החטופים המוחזקים בשבי חמאס.

מטה משפחות החטופים: "אנו מברכים על הצהרת מנהיגי העולם הקוראת לשחרור מידי של כל החטופים, ואשר שמה את סוגיית החטופים בראש סדר העדיפויות העולמי, וקוראים למנהיגים נוספים להצטרף לקריאה זו. ההצהרה היא תוצר של עבודה מאומצת שמקיימות משפחות החטופים בחודשים האחרונים, אל מול מקבלי החלטות מכל העולם, במטרה להחזיר הביתה את כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

נוסח ההצהרה שפורסמה: “אנו קוראים לשחרור מיידי של כל החטופים המוחזקים על ידי חמאס בעזה במשך למעלה מ-200 יום. הם כוללים את האזרחים שלנו. גורלם של החטופים והאוכלוסייה האזרחית בעזה, המוגנים על פי החוק הבינלאומי, מעורר דאגה בינלאומית. נדגיש כי העסקה העומדת על הפרק לשחרור החטופים תביא להפסקת אש מיידית וממושכת בעזה, שתקל על הכנסת סיוע הומניטרי הכרחי שיינתן ברחבי עזה ותוביל לסיום אמין של פעולות האיבה. תושבי עזה יוכלו לחזור לבתיהם ולאדמותיהם עם הכנות מקדימות שיבטיחו הגנה תחת תנאים הומניטריים. אנו תומכים מאוד במאמצי הגישור להחזרת האנשים שלנו הביתה. אנו שבים ומדגישים את קריאתנו לחמאס לשחרר את החטופים, ולהביא לסיום המשבר כדי שנוכל ביחד למקד מאמצים להבאת שלום ויציבות לאזור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון צילום: Drew Angerer/Pool via AP

תגובה אחת

Back to top button