חדשות הארץמבזקים

השר איתמר בן גביר נפצע בתאונת דרכים סמוך לזירת הפיגוע ברמלה

בצומת ההסתדרות ברמלה, סמוך לזירת פיגוע הדקירה שאירע מוקדם יותר, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התהפך. הוא נפצע באורח קל ופונה אל בית החולים אסף הרופא בצריפין.

בנוסף לשר, פונו מהזירה בתו של השר, נהג השר, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה. כולם במצב קל ובהכרה מלאה.

מלשכת השר לביטחון לאומי נמסר: "במהלך הנסיעה מזירת הפיגוע ברמלה, רכבו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר היה מעורב מתאונת דרכים. השר בן גביר חש בטוב, בהכרה, ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני כמחצית השעה אירעה תאונת דרכים בצומת ההסתדרות ברמלה במעורבות שני כלי רכב, בהם רכבו של השר לביטחון לאומי. במסגרתה נפגעו ופונו על ידי גורמי רפואה באורח קל שלושה אל המרכז הרפואי אסף הרופא. בוחני התנועה של מחוז מּרכז פתחו בבדיקת נסיבות התאונה.

מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר: "השר בן גביר הגיע לפני זמן קצר למלר"ד שמיר. מצבו קל. מטופל בדקות אלו ע"י הצוותים הרפואיים."

עדי ראייה במקום סיפרו כי רכבו של השר איתמר בן גביר חצה את הצומת ברמזור אדום ואז התנגש ברכב אחר והתהפך.

רכבו של השר איתמר בן גביר התהפך - השר בן גביר נפצע בתאונת דרכים
שימוש לפי סעיף 27 א'
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

8 תגובות

  1. Liron Amira תודה. אבל למה ביקש לעבור מאסף הרופא לעין כרם? יש לו שם רע או שמאלני

Back to top button