מאמריםמבזקים

ממובילי מחאת קפלן עמי דרור: "אלה הן שתי הברירות שבפני נתניהו"

עמי דרור, ממובילי המחאה נגד הממשלה והעומד בראשה, פרסם אמש (שישי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו טען כי בפני נתניהו עומדות שתי ברירות – "האג או מעשיהו. בחירתו של נתניהו."

דרור כתב כי "עדר הפילים האמריקאי ממשיך לדהור ונתניהו משדר סימני מצוקה מוטרפים. צו מעצר הונח על השולחן במערכה הראשונה, ונתניהו הבין מייד מה יקרה לו במערכה האחרונה. נתניהו נלחץ. הקבינט כונס מיד. המצרים עלו על המטוס. הסנקציות נגד "נצח יהודה" (איתות לנתניהו) הוקפאו זמנית. הוא ורעייתו רועדים בבונקר. זמנם תם. ימי פומפיי האחרונים."

לדבריו, "החטופים לא חוזרים הביתה כבר 4 חודשים רק בגלל מילים. האם יקראו לזה "סיום הלחימה" לפי דרישת סינואר או "הפסקת אש למספר חודשים" כפי שרוצה נתניהו? בגלל העליבות של שניהם החטופות נאנסות והחטופים נרצחים. מסינואר, רוצח ההמונים, אנחנו לא מצפים לחמלה, אבל מראש הממשלה שהפקיר אותם? את הפרטים החשובים (מי הרוצחים שישוחררו) מסתירים מבן גביר באמצעות צו איסור פרסום. זה לא ממש משנה, זה יגמר בכולם תמורת כולם כפי שכולנו ידענו כבר ביום השני למלחמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דרור הוסיף כי "נתניהו צריך להחליט האם הוא מעדיף להיות פושע מלחמה או גנב. שופטים ישראלים או טרביונל בין לאומי. פעולה (אמיתית) ברפיח או תקיפה חסרת אחריות בלבנון תהפוך אותו מייד למילושביץ הישראלי. שיתוף פעולה עם ביידן (סיום המלחמה, כולם תמורת כולם, ברית ביטחון אזורית) תלבין את החודשים האחרונים שלו בתפקיד ועם קצת מזל והרבה עורכי דין הגוף החולה יעשה את שלו והוא ינצל מהכלא."

"גנץ ובן גביר מחכים בסבלנות לפגר הפוליטי. גנץ יספר שהציל את המדינה והביא עיסקה. בן גביר יאסוף אליו את שאריות הגזענים מהליכוד. שניהם יכשלו. גם בימין הסהרורי מבינים שבן גביר מנהיג כמו שהנהג שלו נוהג, ועל אפסיותו המנהיגותית של גנץ אין צורך להוסיף. המדורות שבערו היום בראש העין מסמנות אותו כאכזבה הפוליטית הגדולה בישראל." הדגיש דרור וקרא לכולם להגיע להפגנה בתל אביב, "נתראה מחר בקפלן!"

מחאה - הפגנה
צילום: הילה פרנס

11 תגובות

  1. ביום שהימין יצא לרחובות אתם תיבכו דם מה שהיה ב 7 לאוקטובר יהיה כלום לעומת מה שיקרה לכם תמשיכו להיתגרות בעם ובימין

  2. לביבי יש שתי ברירות – לכלא או לכלא.
    השאלה היא רק האם על שחיתות או על בגידה.
    שום אלטרנטיבה אחרת למי שהביא את המדינה לסף קריסה בשביל האינטרסים של עצמו

  3. אתם כמו היהודים הבוגדים שהסגירו יהודים לנצים.
    בשביל כסף וכוח.
    תפי על הפרצוף שלכם חולי נפש.

  4. אורלי אורלי נדב שלום, תודה על שיתוף פוסט כל כך נפלא. הפוסטים שלך יפים ומעניינים. אני רוצה להיות חבר שלך, אבל שליחת בקשת חברות ללא רשותך היא גסות רוח. אנא שלח לי בקשת חברות. בשמחה אענה לבקשותיכם, תודה🥀🌹🦋

  5. תלכו כפרה היום לפני מחר על ביבי בהמות אתם צריכים מכת שמיים אמן בקרוב אמן

  6. אנשי קפלן מעניין אותם עמדות כוח הכסף לא המדינה אז לכו לקיבינמט

Back to top button