מבזקיםפוליטי / מדיני

שבעה מפגינים נעצרו בתל אביב, ח"כ קריב: ״מעצרים פוליטיים נטו״

משטרת ישראל אישרה את הבקשה לקיום המחאה הערב (שבת), בהתאם לתנאים שנקבעו עם המארגנים בצומת קפלן בת"א. לאור בקשת המארגנים וע"מ לשמור על בטחונו ושלומו של הציבור, לרשות המוחים נסגר צומת קפלן, במטרה לאפשר איזון בין חופש המחאה באופן לגיטימי, לבין חופש התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרה.

בתום המחאה המאושרת, רוב המוחים התפזרו ושמרו על הסדר. מנגד, למרות השיח עם המארגנים והאישור שניתן על ידי המשטרה למתחם מוסדר בצומת קפלן, התקבצו מספר מפגינים על דרך מנחם בגין באופן בלתי חוקי והחלו להפר את הסדר, תוך הדלקת אבוקות וריצה לעבר כביש איילון דרך גשר יהודית, בניסיון לרדת לכביש ולהפר את הסדר.

כוחות משטרה הצליחו למנוע את הירידה של מפירי הסדר לאיילון, לאחר שהמפגינים התעמתו עם השוטרים ולא נשמעו להוראות. במהלך בלימת המפגינים נעצרו שבעה חשודים שהפרו את הסדר והתעמתו עם שוטרים. שוטרי משטרת ישראל ממשיכים לפעול במקום בשמירה על הביטחון והסדר הציבורי. כלל צירי התנועה פתוחים לתנועת כלי רכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

חבר הכנסת גלעד קריב על מעצרי השווא הערב בתל אביב: ״משטרת ישראל ביצעה הערב בת״א שורה של מעצרים פוליטיים נטו שיסתיימו כמו מאות מעצרים קודמים – בשחרור המפגינים. אם משטרת ישראל מבקשת לשמח את השר החבול ועבריין התנועה הסדרתי, עליה להסתפק בזר פרחים ושוקולד ולא במעצרי שווא של מפגינים.״

תגובה אחת

Back to top button