חדשות הארץמבזקים

קריאת האב השכול: להמשיך במלחמה עד לניצחון מוחלט

אביו של הלוחם סמ"ר נריה בלטה שנפל בעזה הגיע הבוקר (ראשון) לתפילת שחרית מיוחדת יחד עם ראש מועצת שמרון יוסי דגן במצפה נריה שהוקם לזכר בנו בישוב שבי שומרון. בתפילה החגיגית השתתפו תושבים משבי שומרון, קדומים, עינב וישובי האיזור.

המצפה החדש לזכרו של לוחם סיירת גבעתי הוקם ליד שבי שומרון ומשקיף לעבר נחל שכם, הישוב קדומים, ומערבה למישור החוף. רחמים בלטה, אביו של נריה הי"ד, סיפר לאחר התפילה כיצד בנו נפל בזמן שהציל את חיי חייליו לצוות בסיירת גדס"ר גבעתי כאשר הסתער על שני מחבלים שהיו במבנה שהצוות שלו נכנס אליוו.

האב אמר: "אני מתפלל שהקב"ה ינחם אותנו ונשמיד את האויבים ושנתרחב ונגדיל את הארץ. אסור להפסיק את המלחמה, עד הניצחון, עד שמוחקים את האויבים ולא יהיה זכר לחמאס, שלא יקומו בעתיד וינסו לפגוע בנו שוב. מתפלל שיבוא המשיח ותבוא גאולה לכולנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "עם ישראל מתחזק, מכוח הגבורה של נריה גיבור ישראל הי"ד, ומכוח הנפש הגדולה של בת שבע ורחמים האהובים והיקרים, ההורים שגידלו אותו ככה. אנחנו, עם ישראל נתחזק, ניתן כוח לצה"ל ולממשלה, וגם דרישה לנצח, גם את הניצחון המוחץ על הברברים, וגם הניצחון האזרחי: אנחנו יוצאים אל המרחבים, אל מחוץ לשטח הבנוי, מחוץ לגדר, קובעים עובדות באדמת ארץ ישראל שלנו".

תפילה - זיכרון
צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button