צרכנות

חתונה אזרחית בישראל במחירים הנמוכים בארץ – נישואין אונליין ביוטה מבלי לצאת מישראל!

קרדיט תמונה יח"צ

 חברת A.R.IMMIGREALTY 24/7     054-215-07-24

תכנון חתונה אזרחית בעלות נמוכה בלי לצאת מהארץ כבר לא בגדר חלום, בואו לראות מה חברת A.R IMMGREALTY להציעה לכם! 

חתונות ונישואים בישראל הוא דבר ארוך ומורכב לכל זוג המעוניין להתחתן, אם אתם זוג חילוני שאינו מעוניין להתחתן לפי המסורת היהודית המצב שונה ומורכב יותר. בישראל זכאים להירשם זוגות לנישואים המשתייכים לאותה דת בהתאם לכללים שקבע הרבנות הראשית לישראל או מדינת ישראל כלפי קבוצות אתניות שונות. לכן, זוגות חילוניים או זוגות להטב"ים, קשה הרבה יותר להיות מוגדרים כזוג נשוי, מה שמוביל למצב שלא ניתן לקיים חתונה אזרחית בישראל ולהיות זוג מוכר כזוג נשוי ולחפש פתרון מחוץ לגבולות המדינה.

הפתרון שהיה קיים עד היום לזוגות חילוניים, להט"בים וזוגות מעורבים שרצו להתחתן, היה להינשא רק מעבר לגבולות המדינה כדי להיות מוכרים כזוג נשוי. הזוגות היו נוהגים לטוס למדינות קרובות כמו קפריסין, מדינות מזרח אירופה או מדינות שבני הזוג דוברים את השפה. רק בדרך זו מדינת ישראל הכירה בהם בתור זוג נשוי על סמך תעודת נישואים אזרחיים שנערכו בחו"ל. בדרך זו גם ללא אפשרות לערוך חתונה אזרחית בישראל, הזוגות השיגו את מטרתם להיות רשומים באופן חוקי, כדי להקים משפחה מאושרת בישראל, ולשם כך הזוגות היו נערכים לנסיעות ארוכות ולהוצאות גבוהות שהקשו על התהליך הנישואים. שיטה זו היית מקובלת במשך הרבה שנים עד לימים אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט יח"צ

לאחרונה המצב השתנה לטובה. זוגות חילונים יש דרך חדשה להינשא בחתונה אזרחית בישראל בלי לצאת מהארץ. כך, זוגות דתיים וחילוניים מצאו עצמם כמעט באותם תנאים. אחרי מאבקים משפטיים ארוכים סוף סוף אישרו בארץ את הנישואים האזרחיים של מדינת יוטה שבארה"ב לחוקיים. זאת אומרת שמדינת יוטה יכולה להעניק תעודת נישואים אזרחית עם חותמת אפוסטיל המוכרת רשמית בישראל ולספק רישום באופן פורמלי. בנוסף זה מקל מאוד על התהליך הנישואים ועוזר לחיסכון משמעותי בעלויות וזמן של בני הזוג.

כאמור לפני הנישואים המקוונים של מדינת יוטה, לזוגות שרוצים להינשא בחתונה אזרחית בישראלת, הייתה רק אפשרות אחת. חתונה אזרחית בחו"ל, על כל העלויות והמחויבות בזמן וכסף. נישואים אזרחיים ביוטה פתרו את הבעיה ופתחו חלון הזדמנויות חדש. חברת A.R IMMIGREALTY מלווה את הזוגות בהתחלה ועד לקבלת תעודת נישואים ומקנה חתונה אזרחית בישראל במחירים הנמוכים בארץ  עם זמינות של 7\24 כל השנה!

קרדיט תמונה יחצ

חתונות אזרחיות בישראל זמינות כעת לזוגות מעורבים בעלי לאום שונה, אתאיסטים ולהט"בים כאמור. קבוצות אלו אשר נשללו זכויותיהם, קיבלו מתנה אמיתית וצודקת מבחינה מוסרית את הזכות להינשא, ואינם תלויים עוד בחוקי דת נוקשים. חתונה אזרחית דרך האינטרנט היא רגע בלתי נשכח של שמחה ואושר, זהו זמן של הגשמת חלומות ותחילת יישום תוכניות גדולות של הזוג הצעיר.

תהליך הנישואים המקוונים ביוטה הוא פשוט ואינו דורש בירוקרטיה מסובכת. החתונה נערכת בזום, הליך הנישואים באמצעות הזום הוא קל ונוח, כדי להיות מוכר ביוטה כזוג נשוי, חייבים להיות מעל גיל 18 המוגדרים כ"רווקים", ניירת שתידרש מבחינת הרשויות המקומיות ושני עדים לפחות.

לאחר טקס הנישואים המרגש דרך הזום עם הגורמים המעורבים, הזוג הטרי מקבל עותק דיגיטלי של תעודת הנישואים שלהם מטעם מדינת יוטה. המסמך המקורי עם חותמת אפוסטיל יישלח בדואר בשבועות הקרובים לאחר הטקס. תעודת הנישואים זו תאפשר בסיס לשינוי מצב הסטטוס המשפחתי של הזוג. החלק המדהים של נישואים מרחוק זה שהוא גורם לאותם זוגות הגרים בישראל לעניין רב, ומושך אליו גם זוגות שמעדיפים גישה רציונלית לחתונה חילונית בישראל.

תעודת נישואים רשמית ממדינת יוטה מסמלת קידמה ודרך חדשה בעולם החתונות האזרחיות, מקלה על החברה וקבלת השונה. טקסי נישואים באמצעות הזום מוכרים ברוב מדינות העולם כולל ישראל. עובדה זו מעידה על תהליכים חברתיים חדשים הנעים בכיוון הנכון. התקדמות ושינויים בתודעה החברתית משפיעים על מערכות מסורתיות ויציבות. ללא ספק חתונות אזרחיות בישראל היא מגמה חיובית, והיום אנו עדים לשינויים משמעותיים בחברה שלנו.

אז, האפשרות לקבל תעודת נישואים באמצעות חיבור פשוט לזום הוא פתרון לבעיה ארוכת שנים של אלפי זוגות חילוניים, וחתונה אזרחית בישראל עומדת לרשותכם. רק לפני כמה שנים זה יכול היה להיות כמו חלום רחוק, אבל היום יותר ויותר זוגות ישראלים מעדיפים דרך נוחה ומשתלמת להירשם כזוג נשוי.

על ידי ליבוי צמוד של חברת A.R IMMIGREALTY אתם יכולים להיות רגועים שכל התהליך יתבצע בצורה המושלמת והקלה ביותר לקבלת תעודת נישואים עם זמינות של 7\24 אתם תקבלו חתונה אזרחית בישראל במחירים הנמוכים בארץ- נישואים און ליין ביוטה מבלי לצאת מישראל ואת השירות המשתלם עם מינימום התעסקות בבירוקרטיה, השלמת מסמכים ועד לעדים במידת הצורך.

נשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה ועזרה להתייעצות חינם צרו איתנו קשר במספר: 972-54-2150-724+.

 

Back to top button