מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח כפול בגליל: נחשפה זהותם של השניים שעצמותיהם נמצאו בשטח

משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לרצח כפול לאחר שזוהו במכון לרפואה משפטית עצמותיהם של עמיד אבו רוקון בן ה-32 ותאמר כיוף בן 34, תושבי עוספיה.

השניים נחשבו כנעדרים מאז ה-13 בחודש ובמהלך סריקות נמצאו ביום שישי האחרון עצמות בשטח פתוח סמוך ליישוב ראמה שבגליל. בבדיקה כאמור התברר כי לא מדובר בעצמות של אדם אחד אלא שניים וזהותם נחשפה.

בהודעת המשטרה אתמול (ראשון) נמסר: "בתאריך 26/04/24 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על מציאת עצמות אדם בשטח פתוח סמוך ליישוב ראמה שבגליל. בסיום פעילות חקירה של שוטרי הזיהוי הפלילי בזירה, הממצאים נשלחו למכון לרפואה משפטית. עם סיום הבדיקות התברר כי מדובר בשני תושבי עוספיא בני 32 ו-34 שעד כה הוגדרו כנעדרים ובהתאם לממצאים אלו נפתחה חקירה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עמיד אבו רוקון ותאמר כיוף
עמיד אבו רוקון ותאמר כיוף

על פי החשד, השניים השתייכו לארגון הפשע אבו לטיף והיו קשורים לרצח הכפול של חליל כיוף ותאמר עאטשה שאירע בעוספיה כשבועיים וחצי קודם לכן. המשטרה חוקרת את האפשרות שהשניים תצפתו על הרוצחים באותו אירוע, ובתגובה נחטפו ונרצחו בנקמה אכזרית על ידי ארגוני פשע מתחרים.

הגופות אותרו לאחר שבעל קרקע במקום הבחין בעצמות וחשד שמדובר בשרידים אנושיים. לאחר בדיקות במכון לרפואה משפטית כאמור אומתה זהותם של השניים.

כזכור, לפני כשבועיים נרצחו חליל כיוף בן ה-24 ותאמר עאטשה בן ה-26 לאחר שנורו למוות על ידי מתנקשים, בכביש הראשי המוביל לדלית אל כרמל, כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה. הם פונו אל בית החולים כרמל בחיפה אך מותם נקבע זמן קצר לאחר מכן. לזירת האירוע הגיעו כוחות גדולים של משטרה שפתחו בסריקות באזור וניהלו מצוד אחר קטנוע שנראה נמלט מזירת הרצח. מפקד מחוז חוף הטיל חקירת הרצח הכפול על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ כרמל) כשהרקע ככל הנראה למעשה הוא נקמה על רצח שאירע בכפר יאסיף.

מארגון "יוזמות אברהם" נמסר כי 66 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה זאת בהשוואה ל-66 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד.

חליל כיוף ותאמר עאטשה
חליל כיוף ותאמר עאטשה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button