חדשות הארץמבזקים

חדשות קשות בחג: עידו אביב מקריית ים נפל בקרב ברצועת עזה

עיריית קריית ים הודיעה הבוקר (שני) בצער רב על מותו בטרם עת של עידו אביב בן 29, מדריך גלישה מוביל במרכז לגלישה וספורט ימי "סרף סייקל", אשר נפל בעזה. בעירייה מסרו כי עידו הדריך מאות מתלמידי העיר במסגרת תוכנית המנהיגות הימית, והיה ידוע בחיוך הרחב שלו, בכשרונו הן לגלים והן לאנשים. מועד הלווייתו טרם פורסם.

דוד אבן צור ראש עיריית קריית ים ספד לו: "עידו הגולש, עידו החייכן, עידו המדריך הנערץ – נהרג בעזה. קהילת גולשי קריית ים מתאבלת והמומה ע"י ההודעה על נפילתו בטרם עת של אחד ממדריכי הגלישה המובילים במרכז הגלישה "סרף סייקל". עידו הדריך מאות מילדי העיר והיה דמות ידועה בקרב הגולשים. אני משתתף בצערם של חברי המועדון, שהוא כמו משפחה, ומחבק את חבריו ומשפחתו של עידו אביב, זכרו לברכה."

הבעלים של מועדון "סרף ייקל" בקריית ים וחברו הקרוב, גיל הורביץ כתב בפייסבוק: "בצער רב ובייגון קודר, אנחנו המומים וכואבים על נפילת עידו אביב שלנו בטרם עת, עידו הוא חבר יקר ועמוד התווך במועדון שלנו , עדיין לא מעכלים והכאב הוא עצום, עידו נפל בלחימה ברצועת עזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

12 תגובות

  1. סיגלית סלומון שלום, תודה על שיתוף פוסט כל כך נפלא. הפוסטים שלך יפים ומעניינים. אני רוצה להיות חבר שלך, אבל שליחת בקשת חברות ללא רשותך היא גסות רוח. אנא שלח לי בקשת חברות. בשמחה אענה לבקשותיכם, תודה🥀🌹🦋

  2. 😭 יהי זכרו ברוך השם יקום דמו, כאב לב ברמות נקווה שלא יפלו עוד לעולם תפילה מהלב

  3. עד מתי עוד יפלו גיבורים דיי נימאס לשמוע חדשות כאלה זכרונו לברכה

Back to top button