חדשות חוץמבזקים

שר החוץ האמריקני: "אני מעריך את מאמצי קטאר להשיג הפסקת אש"

שר החוץ של ארצות הברית, אנתוני בלינקן התייחס היום (שני) בביקורו בסעודיה למלחמה המתמשכת ברצועת עזה והביע הערכה למאמצי קטאר להשיג הפסקת אש ולשחרור החטופים. הוא ציין כי הסיוע ההומניטרי לעזה יעמוד במוקד בימים הקרובים.

שר החוץ בלינקן אמר כי הנשיא ביידן קרא לישראל לנקוט בצעדים קונקרטיים כדי להגביר את הסיוע ההומניטרי ולהקל על הסבל האנושי ברצועת עזה. "ארצות הברית ממתינה להפוגה ולשחרור בני הערובה כדי לענות על הצרכים ההומניטריים בעזה." ציין.

למרות הגידול בסיוע לעזה בתקופה האחרונה, שר החוץ האמריקני טען כי זה אינו מספיק. לדבריו, ארצות הברית ממשיכה לעבוד בשיתוף פעולה עם מדינות ה-GCC (מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ) כדי להגיע לשלום ארוך טווח תוך הבטחת ביטחון ישראל והאזור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף בלינקן כי "בפני חמאס עומדת הצעה נדיבה בצורה יוצאת דופן, עליו להחליט מהר. מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה."

לגבי מבצע צבאי של ישראל ברפיח אמר שר החוץ האמריקני "טרם ראינו מישראל תוכנית למבצע ברפיח שמבטיחה את ההגנה על האזרחים".

אנתוני בלינקן - מזכיר המדינה של ארצות הברית
צילום: משרד החוץ האמריקני

5 תגובות

  1. כמה שאתה דביל🤦‍♀️ האם אובמה אמר לך לצאת בהצהרה הטיפשית הזאת? הרי ידוע לכל העולם שקטאר ממנת טרור במיוחד את חמאס, הרי הזבל הבכיר של הארגון יושב אצלהם, אז על מה ההערכה? שהם מימנו טבח ביהודים? שאנחנו לא יודעים מה גורל החטופים? מי בחיים מי לא ואיפה? על אונס ? על ביתור ילדים? על מה ההערכה דביל?😡

  2. לקקן עלוב. תמשיך לפאר את המממנת של הטרור העולמי, בגלל עלובים כמוך המצב נראה ככה

  3. כן ברור הרי לא אתם נרצחים לא לכם פשטו לבית שלכם לא אתם סבלתם מהזעקות וירי טילים על התושבים שלכם שכחתם מה קרה לכם בגלל אנשים רוצחים 11/9

  4. קאטר יש לה עיניין לעשות שלום עם ישראל 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

Back to top button