העולם הערבימבזקים

שר החוץ הירדני תוקף את נתניהו: "הוא מוביל את האזור למלחמה אזורית"

שר החוץ הירדני איימן א-ספדי התייחס, בשולי הפורום הכלכלי העולמי, שנפתח היום (שני) בריאד, בירת סעודיה, להמשך המלחמה של ישראל ברצועת עזה ואמר: " אנחנו רוצים שלום המבוסס על פתרון שתי המדינות, ועל ישראל להצהיר על מחויבותה לשלום צודק וכולל".

שר החוץ הירדני איימן א-ספדי
צילום: משרד החוץ הירדני

עוד ציין שר החוץ הירדני כי "הקהילה הבינלאומית מסכימה שהדרך היחידה להבטיח ביטחון ושלום היא פתרון שתי המדינות. מספר ההתנחלויות בישראל הגיע כעת ל-7,000. ההתנחלות הורגת את פתרון שתי המדינות."

א-ספדי תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא אינו מעוניין בשלום. לדבריו, "האסון ההומניטרי מעמיק בעזה וילדים מתים מרעב. אסור לתת לנתניהו להוביל את האזור להרס. נתניהו משבש את אופק השלום ומוביל את האזור למלחמה אזורית. נתניהו אומר שהוא רוצה לנצח בעזה, אבל הוא ספג תבוסה. ישראל הפכה למדינת פאריה (מדינה הנחשבת על ידי מדינות אחרות כמנודה ומבודדת)."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ הירדני נפגש היום בריאד עם שר החוץ הבריטי דיוויד קמרון, ודן עמו במאמצים כדי להגיע להפסקת אש בעזה, לטפל באסון ההומניטרי, ולהציג מספיק סיוע בר קיימא לכל חלקי הרצועה. אל-ספדי הדגיש את הצורך לעצור את המלחמה של ישראל בעזה בהקדם האפשרי.

5 תגובות

  1. הירדנים צריכים לקחת את ״ הפלסטינאים״ שהם בעצם שייכים להם ולישב אותם בירדן. ולא לזרוק שטויות באוויר.

  2. עוד מטומטם ששכח מול מי הוא עומד ואיזו מדינה מחזיקה את המדינה שלו בחיים
    עדיף שיסתום

  3. כשמדינות ערב מאשימות מנהיג ישראלי , שהם לא מגיעים לקרסוליו, אפשר להרגע שהוא בראש המדינה. הן מרצות את אמריקה המתפוררת , תודה לזקן והאפריקן…לכאורה

  4. נתניהו סוחב לא חמאס נכון? נתניהו נכנס לבארי ניר עוז חוגגי הנובה וחיפש מלחמה נכון?
    עולם דפוק,ויותר דפוקים אלו שקונים את הבולשיט הזה כדי שיהיה את מי להאשים כשהאשמה היחידה היא של תתי האנוש חלאות האדם ואנטישמיות עולמית😡

Back to top button