חדשות הארץמבזקים

צפו: מאות הפגינו בדרישה לגרש את אונר"א מירושלים

ברקע הדיווחים היום (שלישי) כי שר הפנים משה ארבל החליט למנוע את כניסת מנכ״ל ארגון אנר״א פיליפ לאזריני שביקש להגיע לישראל כדי לבקר בעזה ולצורך כך ביקש לאשר את הויזה שלו.והשר ארבל הנחה שלא לאשר את בקשתו – מאות פעילי אם תרצו ותושבים בירושלים ערכו היום צעדת מחאה בעיר בדרישה לסגור את משרדי אונר"א בעיר.

ההפגנה בהובלת פעילי תנועת "אם תרצו" וסגן ראש העיר ירושלים אריה קינג נערכה מול משרדי אונר"א בעיר במחאה על כך שממשלת ישראל עדיין מאפשרת לארגון להישאר בבירה. המפגינים קראו לממשלה ולראש הממשלה, בנימין נתניהו, לסגור לאלתר את משרדי אונר"א בעיר.

המפגינים הדגישו את מעורבותם של פעילי אונר"א באירועי הטבח של השביעי באוקטובר והדגישו כי לאונר"א יש שלושה משרדים בירושלים, וכל אחד מהם צריך להיסגר. לטענת המוחים ממשלת ישראל עדיין לא פעלה לגירוש אונר"א מירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המפגינים גם קראו לראש הממשלה להמשיך במלחמה בעזה עד לניצחון מוחלט על ידי פעולה צבאית נחושה יותר, כולל כניסה מיידית לרפיח לשם השגת מיטוט חמאס, חיסול כל המחבלים ושחרור כל החטופים והחטופות.

בניהו בן שבת, רכז משימות בתנועת "אם תרצו", אמר: "אנו מודים לכל מי שהגיע להפגנה. הצעד הראשון במלחמה נגד מי שרוצים לפגוע בנו הוא לגרש אותם מבירתנו. לא ניתן לאונר"א להמשיך לפעול מתוך ירושלים."

סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג, אמר: "אני קורא לשר החוץ ישראל כץ להחליט שאונר"א לא תהיה פעילה יותר בישראל. אני קורא גם לראש הממשלה לקבל החלטה אמיצה ולהוציא את מי שחטף, רצח ואנס את בנותינו ובנינו מירושלים. צריך להוציא את אונר"א מחוץ לחוק. ראש העיר חייב להפסיק את שירותי המים והביוב לכלל מוסדות ארגון הטרור אונר"א בירושלים".

הפגנה - אונר"א - ירושלים -
צילום: אם תרצו
הפגנה - אונר"א - ירושלים -
צילום: אם תרצו
צילום: אם תרצו
צילום:אם תרצו

Back to top button