צרכנות

שקיות ממותגות לעסקים – איך למתג שקיות לעסק קטן

בעלי עסקים קטנים מתמודדים עם בעיה בסיסית שאין לבעלי עסקים גדולים ובינוניים. באופן טבעי, התקציב שלהם הוא הרבה יותר נמוך ועל כן, הם צריכים לפעול בו בצורה הרבה יותר זהירה ומדויקת. אם הם יבזבזו את כספם בצורה פזרנית ולא נכונה, הם עלולים להיתקל בבעיה רצינית ויתקשו להתמיד בתפעול העסק למשך תקופה ארוכה.

להיבט זו מצטרפים היבטים אחרים הקשורים לתפקוד העסק וצריך לדעת כיצד לפעול מולם. לדוגמא, עסק קטן לא יקבל חשיפה דומה לעסק גדול או בינוני ואין לו את היכולות והכלים לייצר פרסום וחשיפה ברמה דומה. זה אומר, שהוא יצטרך לעבוד עם כל מה שיש ולהשתמש בכלים העומדים לרשותו בצורה נכונה, בשביל לא לפספס את ההזדמנות העומדת לרשותו. זה נכון כשמדובר על פרסום ברשת, מודפס, שלטי חוצות או כל דבר אחר.

לכן, בעלי עסקים לא יכולים לוותר על הזדמנות לפרסם את העסק שלהם גם על פריט ספציפי וקטן לכאורה כמו שקיות ניילון או שקיות נייר. על פניו, מדובר בפריט קטן וחסר חשיבות מבחינת היבטים של פרסום, בטח ביחס לפרסום ברשת, תקשורת כתובה או אלקטרונית. אך אם בוחנים לעומק, מגלה שזה מקור אדיר לפרסום, בוודאי עבור עסקים קטנים שאין להם תקציב והזדמנויות לפרסומים במקומות רבים אחרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איך שקיות ממותגות יכולות לעזור לעסק קטן?

בשביל להבין איך מיתוג בעזרת שקיות ניילון או שקיות נייר יכולות לעזור לעסק קטן, נציג דוגמא פשוטה ושכיחה. לקוח נכנס לבית עסק וקונה מוצר מסוים, הוא מקבל איתו שקית עם כל פרטי העסק מודפסים עליה.

כאשר הוא יצא מהחנות עם השקית, כל מי שיעבור לידו או יפגוש איתו, יוכל לראות את השקית ולא רק את המוצר. אם ישאלו אותו איפה הוא קנה את אותו מוצר, הוא יוכל להציג את השקית ולספק את כל המידע על בית העסק. אם השקית מספיק איכותית וחזקה, אזי שניתן להשתמש בה במשך לא מעט זמן.

זה כלי פשוט וסטנדרטי אך זה יכול לעזור בצורה נהדרת למתג את העסק בצורה מסוימת, לפרסם ולשווק אותו. זה הרבה יותר זול ופשוט מאשר פרסומים במקומות אחרים. זה יכול לשרת כל עסק קטן שאין לו תקציב גדול לפרסום.

איך ממתגים שקיות של עסק קטן?

בשביל להשתמש בשקיות למיתוג עסקים קטנים, צריך לדעת שלושה דברים:

ראשית, באילו שקיות להשתמש. לשם כך, יהיה נכון לעשות שימוש בשקיות חזקות ואיכותיות, רצוי שקיות גדולות וקטנות כאחד.

שנית, יש לדעת מה להדפיס על גבי השקית. יש לציין את שם העסק, לוגו, סלוגן, ופרטי התקשרות מלאים. אפשר אפילו להשתמש במותג מסוים שבית העסק עובד איתו בשביל שהלקוחות ידעו שהם יכולים למצוא אותו אצלו.

שלישית, איש להקפיד שכל לקוח יקבל שקית ולא לחסוך בדבר.

 

 

Back to top button