מבזקיםפוליטי / מדיני

מאות מפגינים מחוץ לביתו של בני גנץ: ״אם אין עסקה, צא מהממשלה״

בפעם השנייה, מפגינים ומפגינות, בהם משפחות חטופים, חיילי וחיילות מילואים שגויסו במערכה האחרונה בעזה, ופעילים ופעילות מכל רחבי הארץ, הגיעו היום (שישי) להפגין מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין.

המפגינים מאשימים את הממשלה בסדרה של כשלים חמורים – החל ממחדלי החטיפה של חיילי צה"ל והאזרחים על ידי חמאס, עבור בהזנחה הבוטה של אלפי המפונים מהדרום והצפון בעקבות המערכה הביטחונית, וכלה בהיעדר הכרעה מול חמאס למרות המחיר הכבד בחיי אדם ובפגיעה בעורף הישראלי.

במוקד הקריאות של המפגינים עומדת הדרישה מהשר בני גנץ ומפלגת המחנה הממלכתי לפרוש מהקואליציה הנוכחית בראשות נתניהו ובן גביר במידה ולא תהיה עסקת חטופים, ולהוביל מהלך נחוש לפיזור הכנסת והליכה לבחירות חדשות בהקדם האפשרי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה כהן, אביו של נמרוד החייל החטוף בעזה: ״בני גנץ, מדבר איתך אבא של חייל שחטוף בעזה. אתה בממשלה הזאת, יש לך לך אחריות. למה אתה לא יוצא לדבר איתנו, למה אין לך אומץ לצאת אלינו? בוא עכשיו תראה שאתה גבר, תרד להגיד לנו מה אתם עושים בממשלה הזאת, בנוגע לגורל החטופים, בנוגע לגורל של הבן שלי״.

מטעם תנועת דורשינוי נמסר: ״זמן להכרעות. החזרת החטופים או הפקרתם. פירוק הממשלה הכושלת בתולדות ישראל או שימורה. החלפת חמאס בעזה ביום שאחרי או שימורו. גנץ, זה עליך! אתה שותף לממשלה הזאת. אתה שותף למחדליה. אם אין עסקה, פרק את הממשלה! אל תהיה עלה תאנה. דור ה-7 באוקטובר לא יסלח למי שיפקיר את החטופים״.

מטעם בונות אלטרנטיבה נמסר כי ״קח אחריות תהיה גולדה. גנץ תראה מי השותפים שלך בממשלה. השבוע נוכחנו שוב לדעת מה באמת חושבים חברי הממשלה על השבת החטופים. כבר 210 ימים שהחטופות.ים נמצאים.ות בגיהנום.
לממשלה שלא מגינה על אזרחיה ולא עושה כל שביכולתה כדי להשיב אותם, אין זכות קיום. פרישה מהממשלה ובחירות עכשיו הם צו השעה. הגיע הזמן לבנות מחדש!״

מטעם החזית הורודה נמסר: ״להשאר בממשלה בכל מחיר זה לא ערך עליון! כבר ברור לכולם שממשלת האימים מובילה אותנו להפסד מוחלט והנוכחות של המחנה הממלכתי צובעת גם אותם באשמה. כל ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו בכניסה שלכם לממשלה מופרים, החטופים מופקרים בידי השרים המטורללים מהימין המשיחי, ההפיכה השלטונית ממשיכה בכל הכוח והמדינה בדרך לאסונות נוספים. גנץ – הגיע הזמן לצאת!״

הפגנה - ביתו של בני גנץ - ראש העין
צילום: דרושינוי
צילום: דרושינוי

9 תגובות

  1. שמחוש מתיתיהו ישראל תודה על שיתוף הפוסט הנפלא הזה. הפוסטים שלך יפים ומעניינים. אני רוצה להיות חבר שלך, אבל שליחת בקשת חברות ללא רשותך היא גסות רוח. אנא שלח לי בקשת חברות. אשמח להיענות לבקשותיכם, תודה🥀🌹🦋

  2. בכל רגע שעובר התנאים שלהם ושל סעודיה לעיסקאות רק נעשים קשוחים יותר. נראה מה הם ימציאו בעוד שעתיים. חחחח

  3. יעל גבריאל שמח שיש משהו שגרם לך להיקרע מצחוק בימים טרופים אילו….

  4. שמתם לב שבכל ישיבת קבינט מורחב הוא מפהק ונראה כאילו התעורר משינה עמוקה?

  5. מיכל מור המפגינים פוגעים בסיכוי להחזיר את החטופים

  6. לגמרי הרסו לנו את החיים ועוד יש להם זכות על הארץ שלנו לכו הביתה כל הממשלה הזו

  7. עיסקה מרחיקה לכת סנואר דחה מה עוד נשאר מלבד לתת לסנואר את המדינה ונגמר…

Back to top button